Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 19196 besök totalt |
|
||
Blir superbra det här
![]() Låter som du har lite roligt ETK surf framför dig... Tänk bara på att om du beställer skruvarna för att skruva fast den nya bromsvätskebehållaren och framskärmar och liknande så är dem man "får" ifrån BMW inte gulkromaterade längre utan svarta. Deras lager har nog tagit slut för jag köpte för 1.5år sedan och då var dem gula. Kan vara att vissa artnr är gula men dem jag fick senast var inte det. Annars har Biltema en sats med chassiskruv som är gula och fina http://biltema.se/sv/Bygg/Sortimentlada/Skruv/Karosseriskruvsats-160-delar/ _________________ |
||
Re:
Jo jag har oxå märkt att de donar om i utseendet på saker och ting. Det är ju bra att de löser det åt en, men en del saker har de löst på lite märkliga sätt. Spridarrören jag beställde t.ex. Ettans rör var ersatt av en slang med pressnipplar i svart och inte guld. Dessutom hade de dubblat priset. Den ligger kvar på disken på BMW Linköping om någon är sugen ;-) Jo jag har köpt en sån skruvsats, blir nog en till skulle jag tro... Men till behållaren är det väl ingen bricka på skruven har jag för mig? Inget att hänga upp sig på kanske ifs. Ska annars försöka använda mig originalskruvarna om det går, med ny guldkromatering då såklart :-) _________________ S te fan Be ck er BMW 320i -06 BMW 2002 Tii -75 BMW 2002 Tii -73 SÅLD BMW 2002 Projekt -74 SÅLD BMW 320d -06 SÅLD SVGK 639 BMWCS 2722 |
||
Fortsatte å rensa lite i motorrummet. Plockad fram guldklimparna som ska bytas och fotade dem oxå.
![]() Höger hjulhus, kostar 4000 på BMW ![]() Vänster hjulhus, 4000 tusen till :-/ Men det kan ju inte ser ut såhär.... ![]() Allt för idag! _________________ S te fan Be ck er BMW 320i -06 BMW 2002 Tii -75 BMW 2002 Tii -73 SÅLD BMW 2002 Projekt -74 SÅLD BMW 320d -06 SÅLD SVGK 639 BMWCS 2722 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 19196 besök totalt |