| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Weber 45-insug till BMW M10.
|
2123 besök totalt |
|
SÄLJES: Weber 45-insug till BMW M10.
Weber 45-insug till BMW M10. Fabrikat: Misab. Fina gjutningar, nästan jämförbart med original.
500 kr + frakt. (Misab tar 6 ggr så mkt.)
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Weber 45-insug till BMW M10.
|
2123 besök totalt |

