Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: KUMHo Ecsta v70 215-50-VR13, 8st *SÅLDA*
2619 besök totalt
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
SÄLJES: KUMHo Ecsta v70 215-50-VR13, 8st *SÅLDA*

6 år gamla men omonterade och förvarade enl konstens alla regler. Har kommit fram till att jag inte bygger någon Seven de närmaste 20 åren.
1300 spänn styck på Mocomp =10400kr
Jag säljer för 6000kr eller kanske t o m accepterar ett skambud.
Åker emellanåt Malmö-Sthlm samt Malmö-Gbg, kan ta med däcken vid en sådan resa.

Treadwear 50, Medium.


0418-50357

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
uppåt

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Per Sandvik
Larsmo (FI)
Här sen Apr 2010
Inlägg: 84



Vilken gummiblandning?

_________________
Per Sandvik

MR2 AW11 -86 "Touge Special"
Yaris SCP10 -00 Brukis
Corolla KE11 -69
Starlet KP60 -80
Carina CA60 -81
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Kollar gummiblandningen i eftermiddag.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Re:

Per Sandvik skrev:
Vilken gummiblandning?


Kan inte hitta gummiblandningen men däcken har ett Treadwear på 50, kanske går att få ut något av det?

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20641



Re:

Mattias Habenicht skrev:
Per Sandvik skrev:
Vilken gummiblandning?
Kan inte hitta gummiblandningen men däcken har ett Treadwear på 50, kanske går att få ut något av det?
Det låter som K6/K60/K61, dvs medium (TW50 har jag på K60 i 205/50-15).

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
K6 stämmer, mao medium.

Har ett bud på 5500kr

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
....vilket jag inte accepterade för jag tycker 6000 är skitbilligt för 8 oanvända R-däck.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
upp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
upp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
upp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Upp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Igen

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
upp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Nä nu behöver jag platsen.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Till tops bestefar!

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Upp igen

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Börjar bli poppis i BMW cup men hur många kör 13-tum?

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
SÄLJES
SÄLJES: KUMHo Ecsta v70 215-50-VR13, 8st *SÅLDA*
2619 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande