Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: ##SÅLDA##
2052 besök totalt
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
SÄLJES: ##SÅLDA##

Michelin 24/610R17 STCC slicks med ca 3 mm i hålen, kan variera lite.

Storleken motsvara ca 235-245/40R17, bör funka på dem flesta bilar som kör på (215)225/235/45R17, 245/40R17.


Pris 000:- / st.



_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Jag ska ha minst 4 st ! Ett tel-nr till dig ? Jag ska förbi jönköping någon dag i veckan.

_________________
Markus Jonsson
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

Markus_SWE skrev:
Jag ska ha minst 4 st ! Ett tel-nr till dig ? Jag ska förbi jönköping någon dag i veckan.


PM skickat!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
S.Hedström
Höganäs
Här sen Feb 2010
Inlägg: 87



Kan du tänka dig att skicka en uppsättning?

_________________
Simon Hedström
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

S.Hedström skrev:
Kan du tänka dig att skicka en uppsättning?


Inga problem! PM skickat.

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

Markus_SWE skrev:
Jag ska ha minst 4 st ! Ett tel-nr till dig ? Jag ska förbi jönköping någon dag i veckan.


Jag åker Jkpg-Sthlm imorgon! om du vill ta dig ut till E4:an, så kan jag ta med däck!


Eller om det är någon annan, som bor på sträckan, som är intresserad av däck.

//Tobbe

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: MICHELIN SLICKS 24/610R17 STCC

thumbs up

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: MICHELIN SLICKS 24/610R17 STCC

Finns ett fåtal kvar!!

Bara handla, snart är det vår!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: MICHELIN SLICKS 24/610R17 STCC

ebbOT skrev:
Finns ett fåtal kvar!!

Bara handla, snart är det vår!


Behöver 4 st 215/40R17 alt 205/45R17 till min biltransport, tar gärna 4 st sådana i byte!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: MICHELIN SLICKS 24/610R17 STCC

thumbs up

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
SÄLJES
SÄLJES: ##SÅLDA##
2052 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande