Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Konbanekörningar i Sthlmsområdet 2011?
1351 besök totalt
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare

Det verkar som om det inte blir någon Lazzat RS Challenge-cup i år. Vad jag förstår kanske någon enstaka körning i Lazzatgängets-regi, men ingen serie planerad vad jag hört.
Vi här i 08-trakten är ju lite svältfödda vad gäller svängmöjligheter på nära håll.
Några andra slalomövningar på gång inför denna säsongen?

Rice and shine
Citera
C

Här sen Feb 2003

Vi får se om jag och mina följeslagare gör en favvo i repris i år. Vet ens inte om vi får låna banan i år. Kanske hittar på något på Lunda me i år om vi finner tiden för det.

02Mattias
Sandviken
Här sen Jul 2007

BMW Club Schweden kommer troligen att köra två gånger på Lunda tillsammans med New MINI Club Sweden. Preliminärt i slutet av maj och början av september. Men det blir ju förmodligen bara för medlemmar i våra klubbar.

Mvh

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you.
Citera
r-2
Gottröra
Här sen Okt 2005

Vi kommer att köra Challenge fyra gånger på Lunda, datum kommer.

Varför inget Lazzat.....?

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

02Mattias skrev:
BMW Club Schweden kommer troligen att köra två gånger på Lunda tillsammans med New MINI Club Sweden. Preliminärt i slutet av maj och början av september. Men det blir ju förmodligen bara för medlemmar i våra klubbar.

Mvh
thumbs up

Bromma
Här sen Nov 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

r-2 skrev:
...Varför inget Lazzat.....?

Vet inte varför. Jag gissar att det kanske varit samma personer som dragit i det år efter år och att man till slut kommit till en punkt där dessa tappat sugen lite... Det är nog svårt att hitta folk som är villiga att ställa upp tidiga helgmornar gång efter gång...
Jag antar att Lazzat är i behov av funkisar, så om nå'n känner sig hugad att hjälpa till så kanske det är läge att kontakta dem...

Min gissning...

Rice and shine
Citera
r-2
Gottröra
Här sen Okt 2005

Hoppas det löser sig, det finns ju som du skrev, inte så många svängarrangemang här i krokarna.

Vi kör på och återkommer med Challenge-datum snart.

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Lars Falk skrev:
r-2 skrev:
...Varför inget Lazzat.....?

Vet inte varför. Jag gissar att det kanske varit samma personer som dragit i det år efter år och att man till slut kommit till en punkt där dessa tappat sugen lite... Det är nog svårt att hitta folk som är villiga att ställa upp tidiga helgmornar gång efter gång...
Jag antar att Lazzat är i behov av funkisar, så om nå'n känner sig hugad att hjälpa till så kanske det är läge att kontakta dem...

Min gissning...

Du har nog garanterat helt rätt. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=67415 Det är inte lätt att driva ideella föreningar.

1351 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande