Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Instruktör till era banträffar
832 besök totalt
patand
Oxelösund
Här sen Feb 2004

Trådstartare

Hej Racingvänner,

Hur man tar hand om nybörjare eller mindre vana banentusiaster varierar mycket mellan olika banträffar. Vissa har egna mer eller mindre vana instruktörer och andra överlåter till deltagarna själva att ansvara för att lära sig.

Men nu erbjuder jag en möjlighet för er som arrangör att slippa fundera över hur ni bäst visar nykomlingar till rätta på banan. Ni hyr helt enkelt in mig, Patrik Andrén, som professionell instruktör. Jag har 6 års erfarenhet från långloppsracing med totalsegrare i klass 6 i MSLS som bästa merit samt god instruktörsvana från ett flertal bankörningskurser. Jag har goda vitsord från tidigare elever, kan lämna goda referenser samt innehar givetvis F-skatt sedel.

Upplägget för just er banträff bestämmer ni i samråd med mig, men jag har ett par grundpaket man kan utgå ifrån:

1. Ett större antal elever får en kortare instruktion/introduktion där man främst lär ut spåret runt banan och ger grundläggande tips i kurvteknik och bromsteknik. Förslagsvis har man här en obligatorisk gemensam teoridel där jag går igenom säkerhet, uppsikt, bromsteknik, kurvteknik samt grundläggande spår för aktuell bana.

2. Ett mer begränsat antal elever erbjuds utförligare instruktion. Då får man ett pass på förmiddagen och ett pass på eftermiddagen med instruktör, där i mellan egen träning. I detta fall är maximala antalet elevplatser ungefär lika med antalet körtimmar som träffen erbjuder.

Priset för att anlita mig som instruktör är 375kr inkl. moms per timme + reskostnad och eventuellt boende. Dvs 3000kr för en heldag (8 timmar * 375kr). Har träffen då 30 deltagare så blir kostnaden 100kr extra per deltagare. Det står dock givetvis arrangören fritt att prissätta tjänsten gentemot deltagarna.

Mot tillägg kan deltagarna även erbjudas några varv i passagerarstolen i min en egen bil i racetempo. Bilen i fråga är en Porsche 924 Turbo i Roadsport C kostym.

Behöver ni fler vana instruktörer till er träff så har jag goda kontakter med ett flertal som i mån av tid kan engageras.

Nedan några ord från tidigare elever:

2009 Ulf Mårtensson: "Patriks demo av hur min bil KAN gå i händerna på en duktig chaffis var inget för mina svaga nerver... Vill oxå passa på att tacka Patrik för lektionerna, man fattar att man har lååång väg att gå men att det under enbart en dag gick att flytta fram gränserna väsentligt. Hoppas du är med som instruktör nästa år oxå."

2010 Dennis Andersson: "Det var en kanon dag på Kullen igår. Patrik är lugn och metodisk som instruktör. Vi kom ju fram till att jag bara har problem när banan svänger."

2010 Ulf Mårtensson: "Fy f-n vad fort det går att ta sig runt Kullen i en 30 år gammal 924 turbo med bra chassi men framför allt en mycket kompetent Patrik bakom ratten. Det GÅR att åka äckligt fort in under bron, nu vet jag det... Bilen min gick mycket bra och varvtiderna, enlig Harrys laptimer i iPhonen, sjönk under dagen från 1.11-1.13 ner till 1.06.66 som lägst, övning ger färdighet!!"

2010 Thomas Petersen: "En otroligt rolig dag grumlades lite när min bil la av strax före lunch, men förutom det så hade jag mycket trevligt! Ett stort tack till Patrik, som var min instruktör. Kul att få åka med dig i din bil."

Avslutningsvis vill jag ge er ett försäsongserbjudande: Vid bokning innan 31/3-2011 så erhåller ni 20% rabatt på ovanstående pris. Så passa på och hör av er snarast inför kommande säsong.

mvh

Patrik Andrén
Mobile: +46 (0) 735 33 77 32
patrik@patandracing.se
www.patandracing.se

Annonsen är godkänd av Magnus Thomé.

SÄLJES
832 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande