Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Fishermans Freind på ringen
1720 besök totalt
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006

Trådstartare

Ni som funderade på Ringens marathon, glöm det nu kommer det Fishermans Freind StrongmanRun 2011 på ringen......

http://www.fishermansfriend.de/strongmanrun_eng/strongmanrun2011/

Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
LUX
Luxemburg
Här sen Mar 2003

Namndispens
Namndispens

9km slinga med 5 hinder 2 varv.

Planerar att springa Run Am Ring i år igen som är ett lopp på drygt 24 km runt korta loopen på GP slingan och Nordslingan. Det är en fantastisk upplevelse att springa runt Nordslingan kan jag lova.

dvorak
Göteborg
Här sen Nov 2007

Re:

LUX skrev:

Planerar att springa Run Am Ring i år igen som är ett lopp på drygt 24 km runt korta loopen på GP slingan och Nordslingan. Det är en fantastisk upplevelse att springa runt Nordslingan kan jag lova.

I'm in!!!

Finns det möjlighet till efter så hade det varit grymt. Hur många deltog förra året?

Citera
LUX
Luxemburg
Här sen Mar 2003

Namndispens
Namndispens

Re:

dvorak skrev:
LUX skrev:

I'm in!!!

Finns det möjlighet till efter så hade det varit grymt. Hur många deltog förra året?

Det var kanske 1500 löpare. Det är en liten tävling och jag kan lova att det inte var trångt i starten på den breda GP banan.

http://run.radamring.de/24-km-lauf.html

Löpning skedde Lö morgon och snöret dras vid lunch. Efter löpningen går går 24H på cykel vilket är coolt. Det var sedan Turistkörning på söndag eftermiddag. Vi stod och tittade vid T13 mitt i natten när de kom cyklande med pannlampor.

dvorak
Göteborg
Här sen Nov 2007

Re:

LUX skrev:
dvorak skrev:
LUX skrev:

I'm in!!!

Det var kanske 1500 löpare. Det är en liten tävling och jag kan lova att det inte var trångt i starten på den breda GP banan.

http://run.radamring.de/24-km-lauf.html

Löpning skedde Lö morgon och snöret dras vid lunch. Efter löpningen går går 24H på cykel vilket är coolt. Det var sedan Turistkörning på söndag eftermiddag. Vi stod och tittade vid T13 mitt i natten när de kom cyklande med pannlampor.

Härligt, det låter kul. Ett bra skäl att åka till ringen

Jag bävar inför att springa upp från Bergwerk till Hohe Acht, men det kan ju inte vara så svårt

Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004

thumbs up

Jag lurar oxå på att springa, tittade på biljetter ner senast igår..

LUX
Luxemburg
Här sen Mar 2003

Namndispens
Namndispens

Re:

dvorak skrev:
Jag bävar inför att springa upp från Bergwerk till Hohe Acht, men det kan ju inte vara så svårt

Det ska du göra, 300 höjdmeter på 3 km. Tror att det var ca 450 höjdmeter uppför om man tar med alla upp och ner runt hela banan. Loppet e bara 3 km längre än en halvmara men jag fick lägga på ca 50 minuter på min halvmaratid!

Men huvva vilken upplevelse, du hinner ta in allt man inte hinner med när man kör.

Morty
NYC
Här sen Jan 2003

Re:

LUX skrev:
300 höjdmeter på 3 km

Hmmm...inte för att PÅ NÅGOT SÄTT förringa prestationer som jag aldrig kommer att ens försöka mig på, men enligt min "Streckenprofil" är det ca 300 höjdmeter från Breitscheid till Hohe Acht (en sträcka om ca 5km). Från Bergwerk till Hohe Acht ser det ut att vara ca 250 höjdmeter på en sträcka om ca 3.5 km.

Kör hårt!

thumbs up

Nürburgring
1720 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande