Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: SLICKS Yokohama A005 200/580-15, 4st
2047 besök totalt
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
SÄLJES: SLICKS Yokohama A005 200/580-15, 4st

Testades nya på Rejsaträffens första kväll 2008 när det var hysteriskt mycket köande bilar. Fick nog max 10 varv den kvällen och motorstyrningen fuckade dessutom så jag fick aldrig upp tempen i dom.
Vågar man säga knappt inskrubbade??
Förvarade enligt konstens alla regler.

Kolla gärna nypriset på dessa (heter 190/580 numera).
Ett måste på SMA-körningar va??

Återkommer med pris.

EDIT: Minst 2500kr vill jag ha (gissar att ett nytt däck kostar mer)

Bilder kommer, skickas ej. Besöker Sthlm och Gbg emellanåt, jobbar i Malmö.
0418-50357

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Diket
Kalmar
Här sen Okt 2004
Inlägg: 654



intresserad beroende på pris.....

_________________
Mikael"Diket" Borggren

Kör:Saabsther ss7

Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Upp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Diket
Kalmar
Här sen Okt 2004
Inlägg: 654



Vilken gummiblandning är det i dom antar att det finns olika....

Mvh

_________________
Mikael"Diket" Borggren

Kör:Saabsther ss7

Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Re:

Diket skrev:
Vilken gummiblandning är det i dom antar att det finns olika....

Mvh


Finns S och H på dessa, mina är Soft, måste dock bekräfta detta i helgen.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Har numera plockat hem dom från garaget och granskat. Dom är mycket mjuka i gummit och lär betta som sjutton. Knappt inskrubbade som sagt och jag har nog plockat upp mer gummi än jag slitit eftersom jag aldrig hann få upp tempen. Undrar om dom ens har en heat cycle.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
supersonett
Grästorp mellan Flo och Flakeberg
Här sen Jun 2003
Inlägg: 367



Kanske dum fråga men vad åker man för fälgar optimalt på dessa däck ? slicks är väl i behov av massor med fälg ( sökte på google men hitta inget)

_________________
// TXbias BXrndtson
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Re:

supersonett skrev:
Kanske dum fråga men vad åker man för fälgar optimalt på dessa däck ? slicks är väl i behov av massor med fälg ( sökte på google men hitta inget)


Satt perfekt på mina 7-tummare gissar att 7.5 funkar också. Dom är storleksmässigt som ett 205-50-15

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
upp

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Bokade och utlånade för påseende men uppar om spekulanten hoppar av.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
En sväng till

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
SÄLJES
SÄLJES: SLICKS Yokohama A005 200/580-15, 4st
2047 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande