Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1316 besök totalt |
http://www.2003.juergen-alzen-motors
Välj Fotoalbum när ni kommer in. ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Hmm tittade bara på länkarna till vänster ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Man blir ju nästan lite avskräckt när man ser bilderna där bilarna är gaffade med silvertejp för att hålla ihop..
![]() Dessutom dök en hel del frågor upp när jag tittade igenom de fina bilderna på sidan. Vad är det man vill dölja på denna bild? Sponsornamn osv? ![]() Är detta en Ford Sierra? Blir lite ![]() ![]() Det här såg intressant ut. Har vattenpasset en inbyggd gradskiva eller något liknande? Utan gradskiva så borde man bara se att bubblan dra iväg åt ena hållet. Men vilket håll det lutar åt skulle till och med jag klara av att se utan vattenpass. ![]() ![]() Avslutar min frågvisa post med denna bild som fångade mig mest.. ![]() ![]() EDIT: Stavfel _________________ /Anton Lillsund |
||||
Du får nog åka och titta lite på långlopp oftare ![]() Ps. Det heter "racingtejp" ![]() ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Jo jag får nog göra det.. Jag är ju nybörjare på allt sånt här ![]() ![]() Men sommaren är tänkt att vigas åt att åka runt och titta på bla SLC-serien. Gaffar ( ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
om inte annat så kan du kika på Beetle Cup som kör samtidigt, man skulle kunna tro att de har magneter i bilarna ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Tror inte man ska lägga så stor vikt vid vad dom här "experterna" kommer fram till. Samma kille som tittade på brösten några inlägga högre upp tittar nu med 10% av intresset på vad vattenpasset visar. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||
Har jag fått en bock i kanten nu.
![]() Överskred jag gränserna för vad man får lägga in för bilder, såg att en av bilderna jag la in var bort censurerad. ![]() Får be så mycket om ursäkt, ska inte hända igen. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
De är bortcensurerade på sidan du länkade till också. |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1316 besök totalt |