Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: willwod pedalställ
1206 besök totalt
stiiv
eskilstuna
Här sen Nov 2010
Inlägg: 37


Trådstartare
SÄLJES: willwod pedalställ

hallo

Har ett begat willwod pedalställ stående som jag inte behöver längre.

3 st pedaler koppling,broms och gas det är komplett med cylindrar 1 till koplingen, och 2 till bromsen.

finns en lite skada på bomspedalen nån som har bromsa lite hårt och krökt pedalen syns knappt pedalen är riktad och lagade.

har bilder som jag kan mms över till den intresserade.

pris 3000kr


för mer info ring mig på 0704177272 stefan

_________________
stefan larsson
bmw TURBO 828whp
Citera
R Andersen
Norge
Här sen Mar 2005
Inlägg: 784



Passar den i en E30?

_________________
Raymond Andersen
Citera
stiiv
eskilstuna
Här sen Nov 2010
Inlägg: 37


Trådstartare
Re:

R Andersen skrev:
Passar den i en E30?


den har setat i en e30 och gaspedalen är byggd för att passa till e30ins gasvire sitter en arm ut från pedalen till gasvier mekanismen eller vad det heter så man behöver inte hålla på och bygga om en massa med vier medmera bara ta bort kopling,broms,gaspedal och meka dit pedalstället

_________________
stefan larsson
bmw TURBO 828whp
Citera
R Andersen
Norge
Här sen Mar 2005
Inlägg: 784



Kan ni skicka nåra bilder till +47 90685808? Vilken modell är det?

_________________
Raymond Andersen
Citera
stiiv
eskilstuna
Här sen Nov 2010
Inlägg: 37


Trådstartare
Re:

R Andersen skrev:
Kan ni skicka nåra bilder till +47 90685808? Vilken modell är det?


skriv ett sms till mig så skickar jag bilder till dig

_________________
stefan larsson
bmw TURBO 828whp
Citera
SÄLJES
SÄLJES: willwod pedalställ
1206 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande