| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Mazda Rx-7. Årsm. 1992.
|
1 besök senaste veckan (4305 totalt) |
|
Säljer nu min Rx-7:a som är oskruvad = helt orginal. Bilen har rullat 9549 mil, går bra, och är en fin 92 - 93:a. Jag har bytt till racecat eftersom org.catten började pulvriceras. Org. katten följer med bilen. S-däck C.a 350 mil. R888 på org.fäljar. Dessutom ingår en hel del eftermarknadsprylar som ej är monterade.Se bilder. Uppdatering av ECU:n gjord av Mazdaspeed 94 i Japan. Mazdaspeed dämpare och fjädrar, förmodligen från 94 , monterade 94 i Japan. Motoreffekt; 187 Kw = 255 hk. Bilen står i varmgarage. Besiktigad och godkännd 2011-06-10 med mätarställning 95426 km. Miljökontrollvärden : Co 0,0 (0,5) HC 006 (100) Co 2500 0,0 (0,3) Lambda 1,13 ( 0,97 - 9,99 ) Pris: 65.000 sek.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
|
Kolla, en Roadsport bil
, man får ju nästan lite tankar (tur att man har en räser redan ). Verkar vara ett riktigt bra utgångsobjekt.
Lycka till med försäljningen
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
|
Det är ju inte utan att man blir vansinnigt sugen. Och då har jag ju inte ens börjat på min egna bil. Du har inte lust att hålla på den till nästa vår?
_________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||
|
Tror jag svarat alla via PM , annars får ni lämna in en skriven klagan på min diskriminering.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
|
Re:
Har lätta snygga fäljar , men tack i alla fall .
||
|
Re:
Tackar , tackar _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
|
Re:
Sorry , men vill vara lite snabbare.
||
|
Sista chansen i år. Om du behöver varmgarage till 15/4 - 2012 så är det fixat.
Kom igen nu: Planera nästa år NU !!!!!
||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (4305 totalt) |