Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1 besök senaste veckan (2590 totalt) |
Humoristisk bild på ring-schnitsel
Hittade den här bilden på www.bimmer.se med bildtexten: "Restaurang Paddock en helg i Augusti 2002 vid Nürburgring, efter ett par "läsk" tyckte jag min schnitzel var mer lik en motorbana i direkt anslutning..." ![]() ![]() _________________ Anders Hansson |
||
Re:
Ingen dålig uppning av tråd ![]() ![]() |
||
Re:
Körde du där då? Eller var det bara mad på den tiden? ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
nja jag åkte nåt varv och körde typ 5-6 varv på 10 år... men på Lindenhof var jag med ALL the way
![]() En skarpögd en kanske noterar att bilden är spegelvänd för att ringen skall se mer ut som ringen liksom.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Klart han körde, lite i alla fall. Med oss i baren körde han destå mer.. Trevlig tillställning var det hur som helst. Tokigt att det är så länge sedan. Time flyes. _________________ Stefan Larsson |
||
skoj var det redan då fast jag knappt körde något. Tänk att jag inte visst bättre
![]() Se så trendig Stefan är i sin Calvin Clein tröja ![]() ![]() Hela reseberättelsen är relativt unik då vi åkte M1:a på ringen med gammal räserförare! Ni hittar den här: http://bimmer.se/nurburgring/nurb200 _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1 besök senaste veckan (2590 totalt) |