Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 320i E30 [ Inga grejor säljes löst! ]
1085 besök totalt
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103


Trådstartare
SÄLJES: BMW 320i E30 [ Inga grejor säljes löst! ]

Hejsan!

Länkar till annonsen:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=53774



Mvh
Jonas Rithell

_________________
Jonas Rithell
Citera
Sonic
stockholm
Här sen Feb 2011
Inlägg: 6



Vad vill du ha enbart för chassit?

Mvh

_________________
Sonic Sjöholm

Tack till
http://stockholmunnamed.se/
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Att bara länka till en annons som ligger på annan sida är inte ok.
Skriv ner annonsen här och posta gärna eventuella bilder på rejsas egna bildserver.

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=55061

_________________
/Anton Lillsund
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103


Trådstartare
Re:

Anton Lillsund skrev:
Att bara länka till en annons som ligger på annan sida är inte ok.
Skriv ner annonsen här och posta gärna eventuella bilder på rejsas egna bildserver.

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=55061


Förra annonsen jag gjorde såhär med godkändes så varför inte den här gången också? :S

_________________
Jonas Rithell
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103


Trådstartare
Re:

Sonic skrev:
Vad vill du ha enbart för chassit?

Mvh



Ge mig ett bra bud!

_________________
Jonas Rithell
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

aelget skrev:
Anton Lillsund skrev:
Att bara länka till en annons som ligger på annan sida är inte ok.
Skriv ner annonsen här och posta gärna eventuella bilder på rejsas egna bildserver.

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=55061


Förra annonsen jag gjorde såhär med godkändes så varför inte den här gången också? :S


Reglerna var desamma även då.

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Martin Fåglefelt
Fagerhult, Habo.
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1150



Citat:
Hejsan!

Har en bmw E30 320i 2drs coupe stående utan motor och låda.

Rensad inredning. Det som sitter kvar är: instrumentbräda, baksäte, ratt, dörr sidor och inner tak.

Motor och låda ligger på sidan av.
Gick igenom bes i mars förra året.

Det finns lite rost runt takluckan och på framskärmar kvar men är i övrigt rostlagad, har bytt ut hela bakdelen med ekonomi plåt. Svetsad 168:a diff.

Mycket nytt och bytt i min ägo:

# Spindelleder höger fram
# Bussningar i bärarmar fram ( P-flex )
# Sänkt 60/60 med fjädrar och dämpare.
# Nytt hjullager höger fram.
# Nya skivor och belägg fram.
# Nya Krängningshämmare runt om.


Så det är inget lik !, tänkte ha byggt på den men har ingen ork eller pengar till att göra något vettigt med den på länge så nu får gärna någon annan ta över, och få ordning på den.

Alla grejor hänger med bilen, det är enligt listan nedan.

# Motorn: M20B20 orginal saknas generator, start motor och svänghjul.
# Växellåda: Getrag 240 låda med växellänkage.
# olika sänkfjädrar och dämpare ( har för mig 4 fjädrar och 4 dämpare. )
# Lamelldiff från E34a med 3.43 utv.
# 328 E36 kardan
# Förstärkta bärarmar.
# Lackad bakvagns brygga.
# Plastskärmar fram.
# ZF TDS låda.

Tror det var allt.
Eventuellt säljes grejor löst men följer med chassit i första hand!

Pris: Bud, dock inga skambud. Jag vet vad jag fått betala för varenda del.

Mvh
Jonas Rithell
aelget@hotmail.com


PM'a inte mig nu bara...

Tips. Jag tryckte Ctrl+C och sen CTRL+v, det går fortare än att diskutera sig förbi regler,

Tänk dig att bli stoppad av polisen för att kört 10km för fort..."Jamen snälla konstapeln, jag körde ju 200 igår."

Förlåt, men att kopiera in lite text är faktiskt inte så svårt.

_________________
Martin Fåglefelt
VW Passat 2.0tdi 4motion -14
Volvo C30 -10 DrivE
0725-423500
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 320i E30 [ Inga grejor säljes löst! ]
1085 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande