Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1592 besök totalt |
Ny leksak!
De flesta har nog noterat på rejsas huvudforum att jag har köpt en ny "leksak" idag. ![]() Men eftersom jag vet att det finns en del "extremister" som enbart håller sig till ringenforumet så kanske jag skall varna er också, att jag iom detta har mer än halverat vikt-effektförhållandet med det nyinskaffade fordonet jmf med Polon. ![]() Jag lovar dock att jag INTE kommer att halvera varvtiden runt nordslingan med nyförvärvet(med gula skärmar)... ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
välkommen i gänget..
![]() bild på mig å min lille blå... ![]() http://www.wide-network.com/budda/bilder/2003-07-06-save-stadskamp/images/P7069301.JPG _________________ MackeMaehlum |
||||
wow! du ser verkligen annorlunda ut på det fotot jämfört med avataren... fantastiskt att solbrillor kan göra sån skillnad!! ![]() ![]() Peeter - kör du den till ringen eller släpar du den????? måste va ganska tröttsamt att köra en sån på långsträckor.... ![]() |
||||
![]() ![]() (undrar hur Peeter sitter o tänker därhemma om hur korta videoband han kommer kunna använda) _________________ ![]() |
||||
Det där såg kul ut! ![]() ![]() ![]() Du har ju tom ännu mindre vindruta än min bil har!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Alla positiva argument är bra att ha, när man köper en så opraktisk bil!!! ![]() Staffans var av mycket hög klass!!! ![]() ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Tidigare ägaren sa att han kört den från Stockholm till Gelleråsen TOR en gång och det skulle han ALDRIG göra om! ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Men men det är väl inte mer än 20-25mil till Gelleråsen från sthlm? Till ringen är det väl fem ggr längre? Hehe, vore en riktigt ball prestation att ha gjort det ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Hmm.. dubbla dunkuddar så skall det säkert lösa sig...
har "bara" kört ca: 10 mil på en dag å lite öm i baken blir man allt... å någon form av vindavisare kommer ordnas.. tjejen mummlar något om problem med frisyren... jag gav henne rådat att skaffa samma frisyr som jag, men det tyckte hon inte var en bra idé... ![]() ![]() ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
Re: Ny leksak!
Stort grattis från en Extremist! ![]() Självfallet skall den till Ringen. Jag vet en engelsman som körde sin Westfield till Ringen - kanske inte så långt som från Sverige men ändå en bra bit. Hans resa komplicerades av att bilen hade en turbomotor som drog duktigt med soppa och tanken var på bara 20 eller 30 liter så det blev täta stopp för tankning. Lägg därtill att kopplingswiren gick av och ösregn genom Belgien. Peeter jag tror ditt bilägarliv kommer att te sig lite annorlunda i framtiden - på alla vis! ![]() Nu får man flytta sig i Hatzenbach svängarna tror jag! Än en gång grattis! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Grattis igen, och hoppas det inte dröjer för länge innan man får se dig köra fram mot insläppen till
![]() ![]() ![]() Ett litet tips gör som han på bilden köp en gammal Volvo kombi som dragbil, måste vara bättre än att köra den ner för egen maskin. och det kan ju ge en massa extra ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1592 besök totalt |