Allt Nytt
Kalender
Racerbanor
Arrangörer
Forum
Varvtider/Loggar
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Logga in
SÄLJES
SÄLJES: Kylare+oljekyl från E36 M3 -97
1246 besök totalt
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82
Trådstartare
06 Feb 2011 12:30
SÄLJES: Kylare+oljekyl från E36 M3 -97
Säljer en kylare+oljekyl från E36 M3 -97.
Pris: 1000:- (eller bästa bud)
_________________
@ndre S@ndbEURrg
overandout
Sala
Här sen Jul 2005
Inlägg: 490
06 Feb 2011 13:18
Har du en oljefiterhållare till m3 också?
_________________
/Over and out
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1992
06 Feb 2011 18:33
Vad är det för mått på kylet?
_________________
A1exander Wi1borg
M2 F87 Competition +
1M E82 +
EV6
Sodi DD2
Foda
Stockholm
Här sen Aug 2010
Inlägg: 4
06 Feb 2011 20:19
Tja! Har du grejerna kvar? Är dom i bra skick?
_________________
Fredrik Andersson
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82
Trådstartare
07 Feb 2011 12:15
Re:
DanielR skrev:
Har du en oljefiterhållare till m3 också?
Nej.
_________________
@ndre S@ndbEURrg
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82
Trådstartare
07 Feb 2011 12:15
Re:
AL skrev:
Vad är det för mått på kylet?
Kan kolla detta ikväll.
_________________
@ndre S@ndbEURrg
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82
Trådstartare
07 Feb 2011 12:16
Re:
Foda skrev:
Tja! Har du grejerna kvar? Är dom i bra skick?
Finns kvar, kan fixa bilder.
_________________
@ndre S@ndbEURrg
RoDe
Sthlm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 553
07 Feb 2011 13:39
Är oljekylet med slangar?
_________________
R.Demir
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82
Trådstartare
07 Feb 2011 14:08
Re:
RODe skrev:
Är oljekylet med slangar?
Nej
_________________
@ndre S@ndbEURrg
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82
Trådstartare
07 Feb 2011 18:10
Re:
Foda skrev:
Tja! Har du grejerna kvar? Är dom i bra skick?
Här är en bild.
Ja det är i bra skick, skulle säkert må bra av en tvätt om man inte står ut med lite skit.
_________________
@ndre S@ndbEURrg
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82
Trådstartare
07 Feb 2011 18:48
Såld!
_________________
@ndre S@ndbEURrg
SÄLJES
SÄLJES: Kylare+oljekyl från E36 M3 -97
1246 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Forumfrågor
Rejsa stil 2002
Mobilvy
Rejsa stil 2019