Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 6723 besök totalt |
Svenskt Sportvagnsmeeting 9-11 juli 2004 Se http://www.mgcc.nu/mgcc.htm Hmm, den hade stel bakaxel ju.... kanske läge att få den inkvalificerad i Locost i år innan dispensen för icke fabriksramar går ut.... _________________ Pär Hylander |
||||
Det var några 10 mm hål borrade i golvet. Tyvärr har jag inte bilen kvar. Det är inte hälsosamt att utmana mej på sådana äventyr........jag kan inte tänka mej så många som skulle hålla måttet.... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Peeter om du tycker att det är träligt att åka lådbil ta flyget!! mot en mindre ersättning kör jag din bil fram och tillbaka. men du får inte kolla körds sträcka .. Det är jättelåååångt till nurburgring
![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Grattis Peeter, iom den motorn så får vi kanske se dig på Opel Sport Clubs träffar i sommar också?
![]() Hoppas du blir nöjd med komponenterna i bilen, motorn är en riktigt guldgruva tycker jag, vill du att den ska yla mer och varva ännu längre så finns det enkla botemedel för sånt. Snabbare än polon lär den iaf vara.. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Det finns alltid motorcyklister... En kompis brukade sträckköra sin kåplösa Laverda med clip-on styre, obefintlig dynstoppning, etc. ifrån Sundsvall ned till sin flickvän i norra Italien på helgerna - en sådär 270 mil enkel resa. ![]() Grattis Peeter! Kanske lite slalomövningar? _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Jag är fortfarande medlem i klubben!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Jag funderade faktiskt på om man inte borde kunna vara med i Opel-klubben när hjärtat i bilen är en Opel-maskin?!? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Du behöver inte oroa dig! Vägmätaren lär inte fungera. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Tror du inte jag skulle hålla måttet?!? ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Bra idé, det skulle lösa logistiken här hemma också med fyra bilar i ett trebilsgarage! ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Wagh! Vad har jag gjort? Mina tårar är beska och min fästmö gråter blod! Men jag är överlycklig att min älskade lådbil hamnat i sunda händer! Lycka till Peeter och hoppas att du får många lyckliga varv med vagnen.
|
||||
Då Gustav Sundberg (finns här på rejsa) bygger en Westfield med C20XE (den motorn som du har i din) så kom frågan upp, då (i höstas) var det fritt fram att ha med den. Bilen bygger ändå på Opeldelar (hjärtat i bilen). Dock är inte jag i position att lova någonting, maila gärna någon i styrelsen, mycket trevliga prickar, eller om de tar sig friheten att svara här, men jag skulle ha svårt att tänka mig att du inte skulle vara välkommen in i klubben! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Jag grattar igen..
![]() å du är givet mycket välkommen till http://www.locostsweden.com om du vill... ![]() Ps. å givet låter en resa till ![]() ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
Hmm, den hade stel bakaxel ju.... kanske läge att få den inkvalificerad i Locost i år innan dispensen för icke fabriksramar går ut....[/quote]
Ja start nr 200 i den Svenske Locost serien er jo ikke tatt ennå og går til den forste bilen som blir registrert. Er den bygd etter målene i boka? Den motoren du har sitter i to av de aller raskeste bilene som kjorer serien i Norge og er et meget godt valg i en Locost. _________________ Rune Næss |
||||
Ja, så ung är jag ju inte längre(42vårar). Så jag klassar nog bäst in i kategorin DUM! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Ja start nr 200 i den Svenske Locost serien er jo ikke tatt ennå og går til den forste bilen som blir registrert. Er den bygd etter målene i boka? Den motoren du har sitter i to av de aller raskeste bilene som kjorer serien i Norge og er et meget godt valg i en Locost.[/quote] Tack för tipset! ![]() ![]() Hur och var klassar man in den i locost och hur länge gäller dispensen? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 6723 besök totalt |