Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1049 besök totalt |
lyckas inte ladda upp bilder
försöker ladda upp bilder i min tråd i 'våra banåkabilar' men utan framgång.. jag kategori "min bil & byggbilder", väljer fil, trycker på ladda upp... browsern laddar under någon sekund och sen kommer det upp att man inte valt någon fil, dvs ingen
har laddat upp en bild som heter 1301.jpg - finns den någonstans? ![]() |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
||
prova o ladda upp under en annan kategori... då verkar det funka
![]() prova 'kompisars bilar'.... där funkade det ![]() |
||
Jag har tyvärr varit helt under isen i ett antal dagar med hög feber och har inte kunnat kika på detta. Just nu är jag fullproppad med alvedon o kikar igenom läget här på foruemt. Jag kollar upp detta så fort jag orkar sitta vid datorn (nu ligger jag bara på soffan o websurfar mha tv'n
![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Mycket konstigt... Jag har testat att ladda upp till kategorin "Min bil & byggbilder" precis o det funkade utan problem
![]() Jag kikade i loggarna och hittade att tre försök att ladda upp bilder tagit för lång tid och misslyckats:
om någon av de här tillfällen var när ni försökte så var det bara en temporär glitch pga hög belastning (troligtvis gjorde någon en jättesökning på forumet precis eller nåt...) Dvs bara o prova att ladda uppp några minuter senare. OBS!! Kvarstår problemet att ladda upp bilder för någon? _________________ ![]() |
||
Jag hade alldeles nyss väldigt lång svarstid från servern när jag skulle ladda upp bilder. Jag var nästan säker på att jag skulle få ett felmeddelande, men så i sista sekund så slog det igång på maskineriet och bilden laddades upp.
_________________ /Anton Lillsund |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1049 besök totalt |