| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SÅLD.
|
664 besök totalt |
|
SÄLJES: SÅLD.
SÅLD. Hej, Inser att jag aldrig kommer att använda den fina toppen som jag har liggande. Byggd av JPM i Helsingborg. Portad, planad, ENEM X2 kam och rostfria ventiler. Byggd för körbarhet. Har gått knappt 200mil. Kostade 9000kr att bygga, nu till salu för 4500kr. Köparen står för frakten. //Johan
_________________ Johan Persson Min Super Seven https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=25919 Min och brorsans Alfa 155 banåkarbil https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=60496 |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SÅLD.
|
664 besök totalt |
