| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
lack ebay.de
|
2317 besök totalt |
|
lack ebay.de
Någon som har erfarenhet att köpa lack från Tyskland? Mycket lockande priser även slippapper och andra tillbehör samt frakt. De jag kollat på är främst www.ludwiglacke.de www.lackpoint.de Eftersom frågan ställs här så är det ej till en utställningsbil. Bo _________________ Bosse johansson |
||
|
Mitt tips är i så fall att söka på de kända bilackeringsmärkena.
DeBeer , DuPont med flera. Sedan kan du nog beställa utan att vara rädd för färgen iaf. Det är nog mer transport och frakt man får fundera på. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
|
Hej!
Jag har handlat från ludwiglacke vid ett par tillfällen. Man får vad man betalar för. Slippapprena sätter igen direkt,inte alls lika bra som Mirka eller 3M. Slipgrunden är svår att slipa och blir knottrig. Men som budgetlack så duger det och det är bra priser. Annars hade jag rekommenderat Standox eller Dupont och slipapper 3M. Mvh |
||
|
Re:
Instämmer helt och fullt. De märken du skriver om är ju helt klart bättre än många andra. Mirka & 3M är outstanding inom slippapper tyker jag! _________________ Jocke Hellqvist. |
||
|
jag tyckte dessutom inte att det var så överdrivet billigt....
det går att få tag på ungefär samma priser i sverige bara att man slipper frakt i sverige om man letar lite... _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||
![]() |
Skruva banåkabil
lack ebay.de
|
2317 besök totalt |