| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: e30 320 hel eller i delar
|
534 besök totalt |
|
SÄLJES: e30 320 hel eller i delar
Nu har ja tröttnat på min e30 320, stoppa i en b25 och den har inte gjort annat än läckt....javascript:emoticon(' ')
Så nu tänkte ja kolla ifall nån är intresserad av den hel eller i delar. har tröttnat på att fixa me den, fram och bakvagn är seriöst renoverade me nya bussningar kul leder, toplagringar osv. b25'an och framvagnen vill ja ha kvar om den skulle säljas i delar. b20in som satt i, den är dock sprängd och rengjord i garaget och kan fås med ihopsatt, brevid bilen. är som sagt en 320 4d från -88 Beige metallic, fast den är mer silver tycker jag....bilder kan skickas vid intresse. Sitter beige inredning i den, förra ägaren försökte måla om de beiga dörrsidorna svarta....de gick inte bra, färgen kladdar satan. De roligaste är nån sport ratt, mtech eller m ratten, sliten den med. Perfekt att ha som brukis om du orkar slänga i b20in. eller lägg till en slant och få me ett komplett turbo kitt, me spridare lmm osv. Ja har tappat orken iaf. Hör av er vad ni är intresserade av så avgör ja hur ja säljer den!
_________________ E36 GTR "S53b29" Turbo Knutstorp: 1,02.87 -17 Kinnekulle: 52,6 -22 Mantorp: 1,17,9 -22 Gelleråsen: 1,06.1 -22 Martin Söderberg |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: e30 320 hel eller i delar
|
534 besök totalt |
