Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3384 besök totalt |
Låna ut bilen till Kimi?
Har fått förfrågan om jag kan tänka mig att låna ut bilen till Kimi Räikkönen för några körpass under invigningen av Gotland Ring, skall jag låna ut bilen och skulle ni låna ut eran bil? ![]() ![]() _________________ Stefan Larsson |
||
Re: Låna ut bilen till Kimi?
Jag skulle defenitivt låna din bil om jag fick ![]() P.S. Jag vet att det inte var det du fråga om ![]() |
||
..och så kan du passa på att klämma arrangörerna på någon muta, typ en heldag på hela banan med lite kompisar gratis ![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
självklart. men innan han får köra själv, så får du köra honom ett par varv och visa den ädla konsten att köra porsche
![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Självklart ska du låna ut den, men se till så att nån annan än du står för skadorna om det skulle hända nåt....
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||
Javisst mot någon form av ersättning. (inte nödvändigtvis pengar
![]() Men som sagt se till att arrangören tar det ekonomiska ansvaret för bilen medans den är utlånad. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
Jag tror kimi är god att betala vid en eventuell plåtskada
![]() Jag skulle lånat ut min bil iallafall. Hur ofta klantar kimi till det?! När ska detta ske är det tänkt? |
||
Självklart skall du det. Tänk sedan att kunna säga att du körde fortare i samma bil som en av världens snabbaste förare.
![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Jag har ju ingen bil längre så problemet blir närmast akademiskt för mig... ![]() Men med tanke på vem du erbjöd en provtur så sent som i söndags så kanske Kimi vore ok ändå? ![]() Se bara till att han inte använder bilen som hans mentor skulle ha gjort, dvs med: Maximomm Attak!" ![]() Mvh / Micke P.S. Ta kort när han kör den! om/när han vinner VM kan bilen få en värdehöjare i vissa kretsar... D.S. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Men, men.... ska det inte vara: Se bara till att kör med Maximomm Attak! Speciellt när du är med ![]() _________________ ![]() |
||
Nänä, du glömde skriva substantivet i pluralis! Glöm inte att montera kameror hoppas jag att det skulle stå! Vi vill juh se filmer både inifrån, från frontspoilernivå, från sidan, bakifrån och så självklart touringspecialvinkeln: Från taket! ![]() |
||
Glöm inte att be Kimi signera bilen
"Test drived and approved by Kimi R..... Är det någon som har potential att bli nästa Schumacher så är det väl han, hade du lånat ut åket om Schumacher hade frågat??? Att arrangörerna står för ev. skada är väl självklart, likaså att du får åka med ett par varv, det är ju för f_n 600.000 SEk buil du lånar ut. Ett besök i F1 depån borde du väl kunna fråga Kimi om. PS. Jag antar att du egentligen visste svaret på frågan men bara ville göra oss andra lite avis????=) DS _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
Kanske skulle berätta hur det gick...
Nu kom inte Kimi till premiären av Gotl Ring, men jag hade ändå beslutat mig för att säga nej. Anledningen var bla att semester i skåne med Porsche challange /PCSR var samma datum. Samt att jag inte växer ett dugg bara för att en kändis kört min bil. Tror inte det hade givit mig ett dugg. Jag gillar att köra bil inte jönsa bil helt enkelt. _________________ Stefan Larsson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3384 besök totalt |