Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3428 besök totalt |
Vem ska man muta...
...för att få köra superstage i år också. Skulle vara kul att testa bilen en gång till. Ger mig tusan på att det går att få den under 1,30 speciellt om jag blir av med understyrningen så jag kan ladda fullt. _________________ bmw bmwsson |
||||||||
Jag skulle oxå vilja prova superstage. Vore kul att försöka åka 1.40 åtminstone.
![]() ![]() Som sagt, vem ska vi muta? och med vad... ![]() |
||||||||
Annars kan jag komma och agera "hare"! ![]() Skämt åsido, det vore väldigt kul att åka igen , men jag tror att setup, däck eller förare måste ändras för att det ska gå mycket fortare för mitt ekipage... _________________ -- |
||||||||
Jag tar alltid emot mutor
![]() Kan inte garantera något resultat men chanserna blir iaf(nog) inte mindre för att jag får gåvor i form av pengar och sprit ![]() ![]() Skämt åsido så ska ev(inget är spikat vad jag vet) pugg klubben dit med 15bilar till sommarn så nu gäller det att muta evengemansansvarige.. Hrrm harkel... ![]() ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||||
Jobbar också litegrann på en klubbträff där under kommande säsong. men det blir nog svårt att få in några, hrrmmm, utbölingar (ja, det gäller en Kalmar-klubb, men vill ni flytta hit så
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
Hej Patrik Hur blir man medlem? ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||||
Jag vill också köra en gång till nu när bilen väger mindre har större bromsar och kommer få mer effekt och ev. R-däck, i teorin kommer jag under den förra tiden på 1.36:69
![]() _________________ Mattias Becker Bmw 323ti compact -98 Bmw 120d M-sport -08 |
||||||||
Vilken klubb? Man är ju kalmarbo.. ![]() Jag är Vickes polares storebror förresten, med silvermetallic 200sx. Vi träffades som kortast på Emmaboda sist. _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||||||
Var det inte någon som sa att föreningar eller privatpersoner inte fick hyra flygfältet. Nån med firma som vill ta på sig att kolla? Eller det kanske inte duger med vilken firma som helst. _________________ bmw bmwsson |
||||||||
Jag pratade med en av bilsportsnubbarna när STCS var där och körde. Han sa att dom inte hyr ut fältet... alla träffar där ska vara i bilsports regi. Detta pga att dom enligt vad han sa "inte ville ha en massa inofficiella tider som snurrade runt" En knasig inställning tycker jag ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||||
vadå så bilsport äger det fältet eller? surt isf ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||||||
Nej. En körskola gör det. _________________ // Jani Hast |
||||||||
Men då kanske man skulle prata med bilskolan då ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||||
Nu ska ni inte vara gnidna här utan tänka på oss som inte varit där EN gång ens...
![]() Men dessto större chans att man blir handplockad nästa gång då de säkert måste ha ett "is-reportage"... ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Lite "under bordet"-info:
Var på ett möte tidigare i vintars som KAK arrangerade. Det var till för att klubbar, tävlingsarrangörer, mäss- och utställningsarrangörer och andra inom "motorsverige" skulle kunna snacka sig samman lite grann om säsongens aktiviteter. På denna träff fanns bl.a. Lasse Theander med. Han har hittills haft hand om Elmiautställningarna, men har numera ansvaret för alla Albinsson&Sjöbergs events. När jag och ordföranden i klubben vi representerade började höra oss för om just Emmaboda började han lite löst snacka om att man hade en liten, men existerande, tanke om att ha nån slags slalomhelg, typ En dag på... öppen för alla. Ni får väl hoppas på att det blir av, och i så fall ställa er först i kön. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3428 besök totalt |