Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 11018 besök totalt |
2011-10-01 Höst-test vid Arlanda
Hej ![]() Jag tänkte kolla intresse för en test / sista sväng innan vintern. Den första 1:a oktober 10-14 kör vi på Trosta park, http://www.trostapark.se/ Bilar som bullrar för mycket ifram eller bak får inte köra, dom som körde sist på Barkarby lät ok. ![]() Kostar 400:- nu i höst. Är alla nöjda kan det bli 5-8 gånger nästa år. ![]() Finns intresse så anmäl er nedan. ![]() 1, Jonas Haag AC Cobra 2. 3. 4. _________________ Jonas Haag |
||||
Låter klart intressant.
![]() Samma förbehåll som Marcus, måste bara kolla att jag inte är engagerad i nå't annat just det datumet. Återkommer... ![]() EDIT: Har nu kollat läget. Kommer visserligen hem från Deutschland sent kvällen innan... men eftersom det är så nära och bra ser det ut som om jag kan va med i matchen. ![]() 1. Jonas Haag, AC Cobra 2. Lars Falk, Lotus Exige 3. 4. ![]() |
||||
Vill du ha lite hjälp med att sätta upp lite tidtagning?
jag har både transponder och vanlig fotocells-tidtagning om intresse? Även fixa SMA åt dig om du vill? hör av dig om du vill ha hjälp? |
||||
Re:
Du ser bild på banan om du följer länken, det är en bana som skall kompletteras med lite konor. ![]() _________________ Jonas Haag |
||||
Re:
Lysande! Den såg ju faktiskt ut att ha lite mer utrymme, sign me up! Se om man faktiskt kan få med damen också kanske. 1. Jonas Haag, AC Cobra 2. Lars Falk, Lotus Exige 3. Henrik Utter, Porsche Cayman S 4. _________________ Henrik Utter '06 Porsche Cayman S |
||||
Jag kan tyvärr inte den 1/10 men vill uppmuntra dig att ordna fler träffar nästa säsong!
Jag var och körde där under Megane RS permiären. Så här såg det ut: http://www.youtube.com/watch?v=h7OEk _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||||
Jag ritade in mej och polarn i annat forum men jag fyller väl på här med!
1. Jonas Haag, AC Cobra 2. Lars Falk, Lotus Exige 3. Henrik Utter, Porsche Cayman 4. Peter Bollnert Audi S1 5. Martin Ehrsson Audi 90 6. 7. _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Re:
Har inte kollat med HSB men gissar det är OK. 1. Jonas Haag, AC Cobra 2. Lars Falk, Lotus Exige 3. Henrik Utter, Porsche Cayman 4. Peter Bollnert Audi S1 5. Martin Ehrsson Audi 90 6. Michael Blix, Westfield Seven (torrt), Mini Cooper S (regn) 7. ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Tar mig friheten att fylla på rejsalistan med de som anmält sig ovan:
|
||||
Låter trevligt med både körning och träffa rejs folk, sign me up
![]() *Edit, fyllde på listan* 1. Jonas Haag, AC Cobra 2. Lars Falk, Lotus Exige 3. Henrik Utter, Porsche Cayman 4. Peter Bollnert Audi S1 5. Martin Ehrsson Audi 90 6. Michael Blix, Westfield Seven (torrt), Mini Cooper S (regn) 7. Janne Beckmann, De Tomaso 8. Christian Storm, Audi a4 q 9. Andreas Eriksson, Mustang GT -05 10. Tony Leipälä, Audi A3 TQ 11. Micke Hagstedt, BMW M3 E36 12. 13. Mvh _________________ Michael Hagstedt Volvo V60 T8 R-Design -20 Alfa Romeo Giulia -17 *Såld* Subaru WRX STI GT -16 *Såld* Bmw 318is E30 -91*Såld* Bmw M3 E36 Limo -95 *Såld* |
||||
Bra initiativ och idè.
Kan man signa upp med reservation, har skickat iväg lite länkarmar på bearbetning men de ska återkomma torsdag, borde inte va problem.... Alfetta 3.0 saloon -75 Mvh / Danne _________________ Daniel Holm |
||||
Re:
1. Jonas Haag, AC Cobra 2. Lars Falk, Lotus Exige 3. Henrik Utter, Porsche Cayman 4. Peter Bollnert Audi S1 5. Martin Ehrsson Audi 90 6. Michael Blix, Westfield Seven (torrt), Mini Cooper S (regn) 7. Janne Beckmann, De Tomaso 8. Christian Storm, Audi a4 q 9. Andreas Eriksson, Mustang GT -05 10. Tony Leipälä, Audi A3 TQ 11. Micke Hagstedt, BMW M3 E36 12. Marcus Gustafsson. POOpel 944. 13. Är det krav på reggad och besiktigad bil? Jag vet en 5-papp+ bil som gärna skulle vilja få lite körtid för att se så att allt fungerar (dvs ingen toksnabb bil och den skall klara bullerkraven på Mantorp under kvällstid)? _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Re:
dvs under 90 dB ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 11018 besök totalt |