Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6300 besök totalt |
![]() ![]() Ska hålla bättre koll tills nästa gång! ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||||
Det var riktigt kul att få ansikten till flera av signaturerna. Några av er fick jag ju se ryggen på efter min försynta avåkning i andra gokartheatet.
Det blev lite omställning att sätta sig i vardagsbilen sen. Den ville liksom inte svänga in i kurvorna. Lustigt nog fick jag samma problem efter att ha provat Z4:an. Det var bland de mest körglada bilar jag suttit i. Verkligen hanterbar! Det här gav mersmak så vi bör snart sätta datum för ett nytt litet möte, tycker jag. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Vet inte riktigt vem som vann gokart-racen, men Falk jr. vann väl det första. Så hans signatur får fortsätta gälla. Själv blev jag fyra båda gångerna, trots att jag tagit på mig racedojerna.
![]() ![]() ![]() Kvällen gav absolut mersmak. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Tack till alla för en trevlig kväll!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Nästa gång kanske vi ska hitta ett fik med bättre "testslinga" i närheten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
det var en trevlig tillställning igår. tur att ni lät mig vinna det andra cartheatet. annars hade jag nog varit kvar på ös-we fortfarande
![]() mitt fotografiska minne lyckades iaf bibehålla fyra nya namn/ansikten efter kvällens slut. hoppas verkligen att vi kan göra om detta snart. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Som sagt, det var trevligt med en liten relaxad träff.
![]() Hänger gärna på nästa gång om jag har möjlighet. |
||||
om vi övar regelbundet så kanske man lyckas pussla ihop ansikten med namn (och bil) riktigt bra så småningom ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag är hopplös på att komma ihåg namn på folk! ![]() ![]() Men några namn lyckades jag få ansikten på igår! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Långsamt internet? ![]() ![]() Tack alla för en trevlig kväll igår! Det var kul att köra lite gokart, banan var ju rejält skumpig vilket gav lite extra krydda åt körningen. ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Blev så sugen när dom lekte med Z4:an så jag var tvungen att åka och provköra samma bil idag =)
![]() |
||||
Arghhh attans!!
Som vanligt när det händer nåt roligt har man inte hängt med i diskussionen på nätet! Kul att ni hade skoj! ![]() Nästa gång skall jag banne mig med!!! Har ni planerat för några banträffar framöver som det finns möjlighet att åka på?? _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6300 besök totalt |