Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (3400 totalt) |
Jag tycker min ST är rätt kul på en kurvig väg inom rimliga gränser. Visst går det inte att köra drifting, men kör man över 70/80% på allmän väg behöver man kanske mogna lite. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Tycker Fordarna är rätt trevliga att köra.
Fiest ST är överskattad dock. Fan va den dånar och klent drag. Sen sitter man så högt med! ![]() Men Focusen är finfin och nya Mondeon är ju KUNG! De har verkligen ändrat sig där! ![]() Var o gasade lite med Focus ST och den är ju skitcool! Underbart motorljud, man kan inte tro att det är en Volvomotor! ![]() |
||||
Jobbigt att bli ifrånkörd av en framhjulsdriven bil? ![]() _________________ Håkan Bergkvist Toyota GT86 |
||||
Dom hade ju inte behövt utveckla så mycket, det finns ju redan Volvo S40/V50 awd och denna bygger ju på samma platta. _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||||
Vad kommer den att kosta?
ST kostar ju 249 oprutad. Samma motor, mer plast och en diff. Läge att chiptrimma ST och lösa eftermarknadsdiff? Samma som Volvos? |
||||
Jag vill ha en vit sån.undra bara vad den kommer kosta.kan ju bli dyrt om man ska köpa båt nu också
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
Polare har en ST med bytt insugskam upgraderat avgas, IC och luftfilter... Samt lite annan programvara... 300+ är skitskoj i den kärran ![]() _________________ Oscar Lindengren Volvo 242DL ( snart 242 T6 ) Nissan Sunny Gti-R Honda CBR954RR |
||||
Vad går ett sånt trim på då? Är det samma som till Volvo? |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (3400 totalt) |