Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6870 besök totalt |
Klart du kommer in Patrik, jag tror inte dom skulle stoppa Sciroccon och kolla så jag har orginalmotorn kvar i den....
![]() _________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
Re:
Ingenting kommer undslippa mitt argusöga! > ![]() ![]() ![]() |
||||
Hmm... min enda 80 talsbil ser ju ut som en 90 talsbil...
![]() Så frågan är hur jag skall göra, stanna hemma, komma med en icke 80 talsbil eller köpa en till 80 talsbil ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re:
Det går fint med karavan! ![]() Men jag tycker faktiskt att du ska ha originalhjulen på denna träffen. Jag hade satt på mina droppfälgar om det inte hade varit så besvärligt med bromsstorlek och avsaknad av däck på dem... Tacka mig förresten för att jag var tongivande i den intensiva debatten om bakrutedekalens vara eller inte vara. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Attans att jag inte har kvar min första bil...den var i absolut toppskick utan minsta rostfläck. Fast det är klart det var ju drygt 15 år sedan. (ni får ursäkta den kassa bildkvaliten) ![]() Men idag inhandlades en annan 80-tals klassiker ![]() _________________ /Patrik Rylander |
||||
Hmm, man kanske skulle försöka ta sig dit trots planerad banträff på Våler på lördag.
originalhjul är inte tänka på eftersom det sitter dubbdäck på dem... men R-däcken sitter ju på tidsriktiga eftermarknadsfälgar. I övrigt är ju bilen till synes original om nu inte någon M3E30-nörd börjar detaljsyna _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
om jag inte blir färdig med 360in kanske man skulle åka golf cabbe..
så det blir lite fler vw på denna fina tillställning! ![]() _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
Re:
oh my god! Vilken fräck facelift på en så tråkig bil det var! Den var bara alldeles för tidigt ute i cross cookingträsket. _________________ Fredrik Nyblad Har just nu: Austin Cooper -67 Jeep Cherokee -95 Har plågat på bana: Mini Cooper S -04 Porsche 944 TURBO -86 www.klassiker.nu |
||||
Känns lite konstigt att lämna gammelbilarna hemma när man skall på träff men men Jag kommer i min R5GTT...
![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||||
Golfen står på verkstad i väntan på hjulinställningen och fälgarna är inte klara på lack så än så länge är det osäkert för min del...
![]() ...men det vore mycket roligt! |
||||
Jag kommer dit med min Golf GTI 16V -88. Hoppas man kommer in bara, den är ju inte helt original och byggdes om -94 till ett mer "modernt utseende" med stora stötfångarna bland annat. Jag får väl ta med Bilsport från -94 för att bevisa det
![]() ![]() _________________ Per Lundin Porsche Golf Mk1 1.8T - såld |
||||
Re:
Gunnar, var det dig jag träffade på i Karskoga med M3:an? Jag åkte i Mercan ner från Karlstad, följdes åt hela vägen i princip. Timingen var fin både på dit och på hemvägen ![]() _________________ Mikael Grindvall ------------------ BMW SC #612 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6870 besök totalt |