| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Raceblaska?
|
<< 1, 2 5666 besök totalt |
|
Re:
Hej Niklas, Jepp, den läste jag och följde 944 bygget, men precis som du sa så bara försvann den utan förvarning
Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
|
Re:
Tidningar är billigare i USA (anledningen stavas väl annonsering) Jag har under många år haft Cycle World http://www.cycleworld.com/ t ex som är ledande mc-tidning (och definitivt inte på dasspapper) Kostar $12 per år för 12 nummer! Som "overseas" prenumerant får man dock lägga till $23/år för porto men det är ändå nästan gratis! (dessutom har min favorit-teknikskribent Kevin Cameron en krönika per nummer) _________________ Johan Lekås |
||||||||
|
Re:
Er TRC lagt ned?? Dette var et blad som noen av de som skrevi CCC startet opp etter at CCC avgikk med doden. Det er virkelig ikke lett å finne bra blader å lese
|
||||||||
|
Re:
Jepp, tyvärr utan förvarning så bara försvann tidningen och hemsidan. Tycker egentligen att det är synd att det inte finns en bankrörningstidning här i Sverige, men kanske för få som hade köpt? Men jag hade köpt iallfall
Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
|
Re:
Printa ut nya inlägg på rejsa en gång veckan och häfta ihop.
|
||||||||
|
Re:
_________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
|
Kanske dags för Rejsa att göra en kvartals tidning, eller kanske 1 gpng om året iallafall
Lite projekt från projekttrådarna Artiklar om personerna bakom bilarna Artiklar om företag / tex studiebesök Artiklar om preperation inför bankörning artiklar om lufta bromsarna, hjulinställning, etc... Kan bli hur bra som helst
_________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
|
Re:
Mycket glansigt dasspapper skeppat över Atlanten för de få slantarna
|
||||||||
|
Re:
Hej Niklas, Jag tycker som sagt att det är kallas tidning, dessutom ett mycket bra pris på den
||||||||
|
Re:
+1 på den! har inte hunnit läsa så noga, men den verkar väldigt intressant oavsett vilket bilmärke man kör (eller skruvar på).
|
||||||||
|
Re:
|
||||||||
|
Re:
202 sider??? Det hortes så bra ut at jeg også har bestillt 2 års abb
|
||||||||
|
Re:
var kommer Pontiacen in i den ekvationen?
|
||||||||
|
Inspirerad av denna tråden fick jag ändan ur vagnen och la in en annons om gamla tidningar, varav ett par av de titlarna som omnämns här. Ifall det är någon som nöjer sig med att läsa "back issues". När det gäller tidningar om gamla bilar och ombyggnationer så spelar det ju inte hela världens roll att det inte är det senaste numret
Ändring: Glömde lägga in länken...
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=72582 _________________ Rickard Olsson |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Raceblaska?
|
<< 1, 2 5666 besök totalt |