Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (13677 totalt) |
ja... det är möjligt ![]() Det är mycket som är som det ska vara på den här bilen ![]() ![]() _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||
Jag har grillhalvor till en 65 (tror jag) om du är intresserad skicka ett pm _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||
Besiktade idag.... blankt papper
![]() ![]() ![]() Trots att jag inte hade nån krängningshämmare, ena skärmen satt löst och att man nästan inte kom åt handbromsen pga dom nya stolarna.... man måste ju ha tur ibland!!!! _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||
Nu har man antagligen köpt ett turbokit till pärlan!
![]() Har betalt och killen skulle skicka me bussgods idag. Någon som vet hur lång tid det tar från Umeå till Strängnäs ungefär? Går bussarna med jämna mellanrum eller? ![]() Men iallafall, en 240 turbo koppling ligger i garaget, sen är det bara att se hur mycket lådan håller för! Jaja, dessvärre är man inte hemma nästa vecka så det kommer ta lite tid innan det kommer på! _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (13677 totalt) |