Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
OSC på Kinnekulle 25/9
<<   1, 2, 3, 4   >>
7 besök senaste veckan (7511 totalt)
Kinnekulle Foto

Här sen Sep 2003

Jonas Jonsson skrev:
Dålig respons tycker jag. Har alla gått i ide redan?? Är ju ett bra tillfällen emd få bilar och det är BILLIGT thumbs up

och så kommer ni i bild på rejsa bara det är ju värt hela avgiften

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bilder är snyggast på väggen!
jonas@kinnekullefoto.com
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

om bara vädret blir hyfsat så får jag nog åka dit och rasta Sciroccon litegranna....
Citera
Micke Holmström
Täby
Här sen Nov 2002

ojojoj, vilken resfeber jag har nu. De nya PF-beläggen har just anlänt, skall bli kul att se hur de funkar.

Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

Kände mig lite stel på jobbet idag så jag reste mig upp och sträckte på mig.....då sa det knäpp i ryggen....känner mig lite stel nu.....hoppas det gått över till lördag...
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
SciroccOMats skrev:
Kände mig lite stel på jobbet idag så jag reste mig upp och sträckte på mig.....då sa det knäpp i ryggen....känner mig lite stel nu.....hoppas det gått över till lördag...

Har två diskar i ryggen som är tryckta i bakkant så dem värker när dem har lust. Men man kan ju inte låta såna bagateller stoppa en rejsian.

"Kör mest men inte snabbast"

Kommentera gärna
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Jonas Jonsson skrev:
SciroccOMats skrev:

Har två diskar i ryggen som är tryckta i bakkant så dem värker när dem har lust. Men man kan ju inte låta såna bagateller stoppa en rejsian.

Jag har varit förutseende och bokad mig själv en 30min massage av nacke axlar imorgon inför helgen

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Re: Kinnekullr Saturday 25 Sept

Nu får jag agera kurir igen.
Jag skriver in oscar Andersson a.k.a. Oscar A.

Varför har dom jag värvar strul med datorer och lösenord?

1. Simon Latimer
2. Mathias Johansson
3. Maciek Matwiejczuk
4. Suddarn
5. Alsed Briscoe
6. Peter E
7. Oscar A

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

Wärhner skrev:

Jag har varit förutseende och bokad mig själv en 30min massage av nacke axlar imorgon inför helgen

Det lät inte fel du Peter... får fixa något liknande... kan inte du ta med dig nån massös ner som kan massera mina axlar och min nacke på plats på lördag? Du som har såna saker som golvmatta o annat äckligt kan säkert få med dig nån i din komfortracer...

Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

Whohooo....känns mycket bättre i ryggen idag, nu måste jag bara hinna med att tvätta av bilen innan lördag också.....
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

SciroccOMats skrev:
Whohooo....känns mycket bättre i ryggen idag, nu måste jag bara hinna med att tvätta av bilen innan lördag också.....

Puh, härligt.... vet själv hur det är när det bara smäller till i ryggen...
(Du får ju inte börja med undanflykterna redan innan vi har varit där o kört... de ska man ta efteråt... )

Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

Aaaah du Figgz....du känner jag hur demonerna kommer smygande....
Jaja...dig och din bil har jag juh inte en sune att hänga med i vilket fall som helst så
jag får nog fundera ut lite bra ursäkter till på lördag.....
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Figgz skrev:
Wärhner skrev:

Det lät inte fel du Peter... får fixa något liknande... kan inte du ta med dig nån massös ner som kan massera mina axlar och min nacke på plats på lördag? Du som har såna saker som golvmatta o annat äckligt kan säkert få med dig nån i din komfortracer...

Faktum är att jag faktist erbjöd en god vän att följa med, hon råkar också vara diplomerad massör thumbs up men hon var tyvärr upptagen med utbildning i helgen annars hade hon säker följt med då hon numera är såld på att svänga sedan hon körde corsan på Lunda då vi på rejsa hyrde sist.

Komfortracer jag måste ju ge dig något handikapp

Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003

SciroccOMats skrev:

Tvätta???
En annan är glad om bilfan rullar på lördag. Som det ser ut nu så blir det en första tur på en månad ikväll, lite lugnt och försiktigt för att testa den hårdare imorgonkväll. Förhoppningsvis så ställer jag den ute inatt och hoppas på att det regnar...

Funkar inte bilfan så kommer jag i Vectran, men den bör nog parkeras långt från banan för att inte spä på ryktena om att Opel rostar...

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004

Tja! Ny här.

Konstigt att jag missat denna sajt innan..

Kinnekulle är hursomhelst min favvobana efter Gotland Ring, går det bra att dyka upp?

Hänger ju gärna på min kompis Al (lotus). Jag kör Fiat Coupe.

Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Japp! då är man lite mjukare i kroppen efter en välbehövlig massage thumbs up

Corsan är lastad på min "ny servade" släpvagn och redo för avfärd direkt efter jobbet imorgon.

Vi ses på Kullen.

/Peter

Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Argentaperra skrev:
Tja! Ny här.

Konstigt att jag missat denna sajt innan..

Kinnekulle är hursomhelst min favvobana efter Gotland Ring, går det bra att dyka upp?

Hänger ju gärna på min kompis Al (lotus). Jag kör Fiat Coupe.

Du är välkommen. Missa inte förarmötet kl 9.15 . Läs igen inbjudan som du hittar länkad till i denna tråd.

"Kör mest men inte snabbast"

Kommentera gärna
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Re: Kinnekullr Saturday 25 Sept

Peter E kommer inte.

1. Simon Latimer
2. Mathias Johansson
3. Maciek Matwiejczuk
4. Suddarn
5. Alsed Briscoe
6. Oscar A
7. Argentaperra

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Magnus K
Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003

Hmmmmmmmm... Det vore ju riktigt skoj att hälsa på VW-kusinerna & Opel-folket på Kullen... men pengarna sätter nog stopp... Tror jag. Ska klura...

/Mangan

Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

Magnus Karlsson skrev:
Hmmmmmmmm... Det vore ju riktigt skoj att hälsa på VW-kusinerna & Opel-folket på Kullen... men pengarna sätter nog stopp... Tror jag. Ska klura...

/Mangan

Klart du ska komma ner med Ferdinand Magnus! Sviestad har du ju testat bilen på, varför inte testa den på Kullen nu till helgen? Klart du får ta och prioritera pengaflödet lite ditåt...
(Fast jag känner igen ditt tvivel... när man lever på CSN har man samma tankar då o då... )

...men försök komma ner, vore kul o se Porschen in action!

Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

Klart du ska komma ner Magnus ! :-)

*måste komma ihåg att skriva ut en rejsalapp till bilen idag*
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

SciroccOMats skrev:

*måste komma ihåg att skriva ut en rejsalapp till bilen idag*

Kommer synas bra genom dina tonade rutor Mats...

Rejsalapparna är jättebra att ha... jag tänkte först bara ha dem på när jag var på träffar, men de har suttit på hela sommaren... när man kör på bana, kör flyttlass eller handlar på Maxi... Kadetten funkar som bruksbil, men kanske inte alltid det bästa för ändamålet.

Nej nu får jag ta mig i kragen... sitter ju vid datorn för att MatLab-simulera lite... inte för att slösurfa på rejsa...

Citera
Inför träffar
OSC på Kinnekulle 25/9
<<   1, 2, 3, 4   >>
7 besök senaste veckan (7511 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande