| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Catalunya
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 10 besök senaste veckan (10843 totalt) |
Det är inget "oärligt" i den fighten. Men att vinna är stort, men det lyfter lite om man dessutom slår M.S i en fungerande Ferrari
_________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||||
|
Kul att det är fler stall än renault som kan vinna, nu hoppas iaf jag att ferrari ska vara med mer i fortsättningen, och att williams ska komma ikapp dom andra stallen. Roligt även med Toyota så bra med
Stort grattis till Kimi och McLaren
TRE olika stall på podiumet nu är snart det enda som saknas en svensk förare med i formel 1 (helst i toppen) _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||
det lät på dig som om kimi fick en gratis seger
stort grattis till kimi
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
ÄNtligen Kimi! Riktigt kul att McLaren höll hela vägen...och mer som är skoj är att Toyota är tvåa i konstruktörs-VM...det är en skön blandning där uppe i toppen i år.. Var det inte så att MS hade loppets snabbaste varvtid ändå? _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||||
Näe, och det är förmodligen en stort bidragande orsak till varför årets säsong har blivit så rolig som den är... |
||||||
Ja, det är riktigt roligt igen!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
Micke fick byta däck... Men han hade punktering... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Renault, Mclaren och Ferrari... Toyota finns med men lär få svårt att vinna av egen kraft. Vilka är nummer 5
_________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
En sak jag funderade på är varför alla som är utanför poängplats inte bara kör in i depå och skiter i att slutföra rejset (som en viss tysk)?
På så sätt kan man ju byta motor hur man vill till nästa tävling... det går väl skylla på vad som? Fränast i dag var annars den brinnande toytan ..... step on it! Heja Finland! // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes!
|
||||||
Ja, inte är det Minardi iaf
|
||||||
Minardi är vinnare varje gång de kommer till start. Det samma gäller för F1 i stort, det är kanske ingen vinst att ha två Minardi längst bak varje gång, men vilken förlust det skulle vara om dom inte fanns där. _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Tror dom gjorde det i Australien pga lucka i reglementet. Nu måste de kunna förklara/bevisa varför de har brutit. Om jag inte minns helt fel...
_________________ /David Söderblom |
||||||
Då undrar jag hur Ferrari/Schumacher ska förklara att det gick bra att byta ett punkterat bakdäck, men inte ett punkterat framdäck
_________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Räcker det att bryta loppet för att få byta motor? Dvs om man bryter loppet med en anledning som är giltig men inte är relaterad till motorproblem, får man byta motor då? _________________ /Kristian Elisson |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Catalunya
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 10 besök senaste veckan (10843 totalt) |