Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (7807 totalt) |
Ah!!! Lamborghini Miura!
Den vackraste bilen under senare halvan av 1900-talet. Av nån anledning gör den sej aldrig riktigt på bild, SKA upplevas i verkligheten! Första halvan av 1900-talet? Auburn Boottail Speedster -36. Wow! JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||||
Du har bra smak, Johan! ![]() Fast jag är även svag för McLaren F1. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Aha...En Miura... Toksnygg bil...
Det roliga, tycker iaf jag, är att, som ngn skrev i en annan tråd, en fd. F1-pilot körde runt ngn bana med en sådan, en 911 turbo och Alpinas gatverion av 2002 med 165hk. Miruan dräptes med 1 sek och Porkern med fler...eller om det var tvärt om!!! Aplinan var snabbast iaf. Italiensk mittmotorvagn mot tysk, trimmad, shopingvagn... ![]() Sorry om det blir föööör mkt ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Helt OK för mig. Kan inte bli för mycket BMW 2002 ![]() ![]() ![]() ![]() /Anders C _________________ /Anders C |
||||||
|
||||||
Vem har skvallrat för dig, att tomten tänkte skicka en hjulklapp till Anders idag?!? ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Tomten finns alltså ![]() ![]() /Anders C _________________ /Anders C |
||||||
Tomten bor i Östergötland kan jag skvallra om... ![]() |
||||||
Anders röstar nog på att han bor i Södermanland! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Hehe, en av mina absoluta favoritbilar, Miura SV. Mmmm Andreas? om jag hade ägt denna otroligt vackra bil, med den tvärställda boxertolvan med 12 trattar precis bakom örsnibbarna.....då kan få folk få åka precis vad dom vill för då hade jag nog kuunnat dö lycklig.... ahhhh ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||
NSU
tyvärr är bilar med låg cylindervolym lite diskriminerade här i sverige NSU TT är rolig bil med 8 ventilkåpor mm man behöver inte gå långt för att se dom roliga bilarna som i grund o botten står för för vad vi har respekt för dvs Audi kolla Norska sidor.Jag var i Nurnburg ring ca 1985 då fanns det en firma mitt i byn (där vi åt kvällsmat). en firma som servade/reparerade NSU TT men när vi var där i somras så hadde dom flyttat! _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||||||
Detta var min drömbil på den tiden jag tryckte min snoriga näsa mot sidorutan för att kolla hur mycket hastighetsmätaren "gick till".
Tycker fortfarande att det är en tuff liten bil. ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (7807 totalt) |