Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 9679 besök totalt |
Det är nog ingen som har lyckats undvika att böja sin axel tillräckligt länge för att veta om man får några utmattningsproblem. ![]() Min axel tror jag har 2 mm godstjocklek, så de är ju inte särskilt jättetjocka. De måste böja sig ganska mycket så att man får lagom camber för bakhjulen, därför kan axlarna inte vara allt för styva. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
fick tips av yamaha-proffs att de nya axlarna till yamaha är kassa (de som är ihåliga), de gamla 30mm axlarna är bra mycket bättre tydligen, ger bättre varvtider.
beror nog på övriga karten oxå.. eftersom vi kör på extremt hårda däck i jämförelse _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Däck priser till karting mm mm allt annat godis till go-kart!! "RADNE"
http://www.radne.se/Store/Product/ProductList.aspx?CategoryID=17&N=0.3 En till länk till kartbutiken "KARTSON". http://www.kartson.se/start2.htm _________________ Datsun 240z vq35de Escort MK1 cosworth turbo -68 Escort MK1 16v turbo+kompressor -74 Mride C42 TURBO sportscar Mride T42 TURBO trike. |
||
|
||
En sån hade jag inte sett förr ![]() ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
_________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Fungerar faktiskt riktigt bra. Man ska dock passa sig för att titta bakåt. Då kan fart vinden ta ut sin rätt, och den försvinner. Fråga mig inte hur jag vet det... ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 9679 besök totalt |