Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11878 besök totalt |
Jag har skrivit in mig på listan med. Jag har även skrivit ett klagomail till TV5 för några månadersen.. vet inte om det hjälper men om man är många så.... _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
Har gjort detsamma. MJ var ju det bilprogram som passade mig bäst. Det var inte perfekt men jag hade garanterat själv inte kunnat göra något bättre ![]() Edit: Förutom själva programmet så saknar jag profilerna Joppe, Kenneth och Peter! Tur att iallafall de sänder Radicalprogrammet ![]() ![]() Edit2: Måste man bekräfta påskriften på något vis? Jag har skrivit på listan men hittar inte mitt namn ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||||
du ska klicka på en länk som är skickad till dig via e-mail för att bekräfta. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
Med risken att bli lynchad tillsammans med detta gänget så måste jag säga att jag aldrig gillat några av de avsnitt av motorjournalen som jag sett. (värt att notera är att jag bara sett några inspelade för har Viasat)
Men min åsikt och erfarenhet av svenska motorprogram är att de i mångt och mycket är väldigt värdelösa, när man tittar på tv-sidorna i tidningen och ser motorprogram så rycker man inte nämnvärt på ögonbrynen eftersom man sett så många dåliga avsnitt. Min smak ligger däremot mer på FifthGear (inte sett TopGear), När Tiff och de andra i det gänget drar på så brukar allt annat få flytta på sig(något flickvännen ogillar) Eftersom inte ekonomin finns för att kunna producera ett svenskt program i samma klass, så varför skulle inte någon kanal kunna gå ihop med andra skandinaviska kanaler och göra ett stort skandinaviskt? svenska-norska och i viss mån danska är ju ändå rätt likt varandra i språket, vilket gör att man till viss del förstår det. Tycker det skulle kunna bli ett intressant sammarbete som skulle kunna resultera i ett bättre program, sålänge det inte blir för ungdomligt och för mycket 2fast&2furius stil över det hela. _________________ //Mikael Olsson, |
||||||
Här sitter man och kikar in på rejsa.nu, går vidare till namninsamlingssidan och blir nästan lite rörd. Det är uppenbart att ett motorprogram, där vi bara är de nördar vi är och inget annat, engagerar äkta människor. Med ärlighet kommer man långt och riktiga tittare lurar man inte. Framför allt vill de att deras intresse tas på allvar. Tack för att ni finns.
_________________ Peter Sundfeldt |
||||||
Självklart! Man gillar ju att se när du och de andra rejsar runt i olika fordon som ni faktiskt kan något om! och man kan känna hur glädjen och känslan av tex, axet i Dahlbäcks golf förmedlas hem till tv-soffan! ![]() (Det var faktiskt rätt kul att skriva till TV5 och klaga lite hehe! Dom ska ju få veta när dom gjort fel) _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11878 besök totalt |