Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
906 besök totalt |
KÖPES: R-däck 2st 225/45x17 helst 888'or
Hittade två bortglömda okej trippelåttor längst in i mörkret i mitt "andra-garage". Skulle behöva 2 till för att få ihop ett extra set för lite bus och "oseriöst" slalomåka. ![]() Alltså 2st (eller fler) hyfsade begagnade 225/45x17 helst 888'or köpes. Funkar ju iofs även med annat fabrikat... ![]() |
||
Tror att jag har 4st som bara är använda en helg. Ska göra en djupdykning längst inne i förrådet och kolla.
_________________ Per Lindqvist ACR 1:40,2 Botniaring 1:59,97 Mittsverige 1:04 Gröndal 42,4 Gelleråsen 1:13,791 Kinnekulle 0:56,86 |
||
|
||
Har ingen panik - har redan däck/hjul så jag klarar mig ett tag.
Är ute efter ett par hyggliga 888'or 225/45x17 som komplement eftersom jag hittade två halvslitna som är för bra för att kasta, ska vara till en extrauppsättning hjul... Ska finnas i min närhet - orkar inte med att distansköpa eller bussgodsa... ![]() |
||
Re:
Ehum, la just upp en uppsättning hjul med hyfsat välslitna R888. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Vet inte var din gräns går för "halvsliten"? ![]() ![]() ![]() Bor i Bromma/Riksby så du kan ju komma förbi och titta om du vill. //Henrik _________________ Henrik Lindqvist |
||
Re:
Jag är bara intresserad av däcken isf... Om du vill sälja däcken separat (till rimligt pris) kan jag kränga av dem av fälgarna gratis... ![]() ![]() |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
906 besök totalt |