Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
6669 besök totalt |
Efter 15 års arrangerande av Challenge, har jag nu bestämt att detta år blir mitt sista och nu vill
jag lämna över denna uppgift till en ny kraft som kan driva Challenge vidare. Det är roligt att arrangera Challenge, man får uppleva många fina bilar och får träffa så många glada och positiva och bilkunniga förare. Vi har under alla år inte stött på någon som varit sur eller irriterad. Challenge startade 2003 med körningar på Barkarby. Därefter blev det Lunda 2004, Tullinge 2005-2006 och sedan 2007 har vi kört på Lunda. Min uppgift har varit spindeln i nätet som skött det administrativa med planering, anmälningar, betalningar uppdaterat resultaten på hemsidan etc. Men som sagt, jag känner dock att det nu är dags att lägga min tid på annat. Med detta upprop söker vi därför någon som känner för att ta över denna uppgift som arrangör. Den som gör det kommer att få en bra introduktion och support i samband med första körningen 2018. Alla förslag förslag och åsikter och synpunkter är välkomna!! ![]() Hälsningar Lennart 0704258241 |
||||||
|
||||||
Smickrande att du föreslår oss... ![]() Och jag har redan pratat lite med Magnus om saken. Tyvärr måste jag avböja. Jag har helt enkelt inte drivet som skulle behövas för att göra ett bra jobb med Challenge. Dock hoppas jag att nån annan kan ta över och ta hand om Challenge, det är ju ett redan inkört och lyckat koncept och en av de få möjligheterna att utöva hobbymotorsport på ett enkelt och avspänt sätt som finns tillgängligt i vårt område Får också passa på att tacka Lennart och hans team för jobbet de lagt på detta under åren. ![]() ![]() |
||||||
Sista "Challenge" idag...? Hoppas inte!
Tack till de som gjort detta möjligt. ![]() ![]() ![]() Nicke backade upp sitt banrekord med den underbara undermotoriserade Toyobarun genom att idag lägga ytterligare en 1.17-repa. En bra final för oss. ![]() ![]() |
||||||
Tack Lars för den fina bilden.
Hälsningar från Team Challenge: Lennart Danne Christian Arto |
||||||
Jag antar att du sett "eftersnackstråden"... ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||||||
Hej.
Jag har nu lagt in önskemål om nedanstående datum för CHALLENGE 2018. Kalendern fylls fort och dagarna spikas i början av nästa år. Förhoppningsvis har vi då klart med vem och vilka som vill driva CHALLENGE vidare. 26 el 27/5 25 el 26/8 22 el 23/9 reserv: 16-17/6 |
||||||
Hej Anders. Jo, det blir en fortsättning på Challenge även 2018 och det är gänget bakom STEC.SE som tar över. Håll utkik här på rejsa och vår hemsida så kommer all information och datum för 2018. |
||||||
Lennart, planerar Hasse & Co ett helt annat koncept - eller missförstår jag något...?
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
6669 besök totalt |