Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 27805 besök totalt |
EDIT: Gruppköpet av tröjor är klart och avslutat
Långärmad piké i mörkt mörkblått Brodyr på bröstet och ryggen Självkostnadspris 550 kr/st inkl moms (+ posten tar 105kr för frakten) Flamskyddad som en extra bonus om du har den på banträffar Priset jag fått offert på för 100st är 54 825:- inkl moms men exkl frakt hit. Sen blir det ju också frakt hem till er. Det exakta priset varierar alltså lite beroende på hur många det blir exakt men jag spikar att vi kör på 550 kr/st + frakt med postens färdigfrankerade påse för 105 kr. ![]() ![]() ![]() ![]() Jag blir inte riktigt klok på mått-tabellen men jag har mätt upp de provex jag har. Så mät själv på någon tröja du redan har och jämför! ![]() Jag kommer ha beställningssidan nedan öppen ett tag, sen när jag stängt den så skickar jag iväg en beställning på rubbet och då tar det 15 arbetsdagar tills tröjorna är klara. Förskottsbetalning via Swish gäller eftersom jag inte kan ligga ute med femtiotusen ![]() Om du inte kan betala med Swish, knappa in din beställning på beställningssidan nedan som vanligt men skriv "överföring" istället för telefonnummer i rutan för det. Skicka mig sen ett PM så får du info för en vanlig banköverföring. Om du kan hämta tröjan hemma hos mig i Stockholm så behöver du självklart inte betala frakt. Skriv då det i adressrutan när du beställer så jag inte råkar skicka den av misstag ![]() . _________________ ![]() |
||||
_________________ Carl Josefsson Mazda MX-5 2002 Till Jobbet: 23:37 inkl. ett antal rondeller och rödljus https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=104718 |
||||
Prova om någon kompis kan skicka? Annars skicka mig ett PM så får du kontouppgifter så du kan göra banköverföring ![]() _________________ ![]() |
||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Jag tänkte hämta, så då kan jag ta med den hit.. så är det väl typ på vägen? |
||||
Ja, det är inte helt uppenbart, men titta på måtten jag själv tog på XXL-tröjan jag har som provex så kanske du blir lite klokare? _________________ ![]() |
||||
Hur stor är XXL-tröjan på dig? |
||||
XXL som är det exemplar jag har som provex är aningens för liten, specielt om den krymper lite vid första tvätten(?). Jag är 196 och XXXL bli lagom för mig vilket det brukar vara. Alla modemagasin, här kommer jag! ![]() _________________ ![]() |
||||
Du ser ut att ha min kroppsbyggnad (om tio år!
![]() XXXL känns ju helt vansinnigt när man har M i vanliga fall, men det ser inte ut som ett tält på dig tycker jag? Ärmarna är lite korta visserligen... |
||||
Jag som är 1m78cm, fet och med korta armar kanske skulle ha XXL då - eller?
![]() Här är vi som jämförelse... ![]() ![]() |
||||
Jag tyckte den såg väldigt vid ut när jag la den platt på golvet ![]() ![]() Men den kändes inte alls speciellt bred när jag hade den på mig, tvärtom så var det just aningens för korta ärmar och aningens för kort nertill. Och lite lagom löst sittande på resten (jo, även magen ![]() _________________ ![]() |
||||
Kragen ser lite liten ut i tabellen.
![]() Men å andra sidan har man väl aldrig helt knäppt krage heller. ![]() Ska klicka iväg en beställning. När kommer leveransen? Är inte i Sverige hela tiden, lixom... ____________________________________________________________________________________
Klart det finns städ-app! ![]() Så här ser min ut. ![]() iRobot is da shit!! ![]() _________________ ![]() Ny kulbil i garaget. ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 27805 besök totalt |