Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1801 besök totalt |
KÖPES: Vettig trackdaybil, defekter/skador inga problem
Är på jakt efter en vettig bil för att köra lite trackdays med. Typ Megane RS, Leon Cupra eller liknande bilar. Gärna "preppade" bilar där lite är gjort, huvudsaken är dock att det ska gå att få dem gatlagliga utan att behöva plocka bort alltför mycket grejer. Kan vara med helbur om bilen är reggad för det, annars är halvbur eller något som går att plocka ur för besiktning också helt ok. Bilar med defekter, isärplockade eller andra konstigheter kan också vara av intresse! Åker över större delen av landet för rätt bil, men annars gärna inom max 25-30mils radie av Linköping/Östergötland _________________ Emil W |
||
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||
Budget?
Jag tror du tidigare varit lite intresserad av min bil öppnar för diskussion om det är intressant: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Re:
Din bil skulle absolut kunna vara av intresse, dock är 175 mer än vad jag är villig att lägga på en 335a även om din är påkostad. _________________ Emil W |
||
_________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1801 besök totalt |