Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar 2004-08-06 'Blackstage' i Göteborg | 3066 besök totalt |
Varsågod och kör lite konbana
Klockan 18-22 Fredagen den 6:e augusti (kanske drar över lite efter 22-tiden om intresset eller förutsättningarna finns). Platsen är 'Rädden', alltså Räddningstjänstens plan i närheten av Eriksbergs köpcentrum på Hisingen, alldeles bakom Statoilmacken som man ser om man står på köpcentrumets parkering. Riktig tidtagning är utlovad med tidkort och hela köret. Passa på för denna typen av körningar är det inte så gott om i Götet. Hjäm & handskar behövs och kostnaden är 100:- och betalas vid besiktning. _________________ Peter Karlsson |
||
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||
|
||
Jo, det hade jag allt tänkt mig.
Skall nog inte bara ladda batteriet utan även ta med skruven för att ställa in dämparna.... |
||
Fick tid för hjulinställning på Norra Kustbanegatan. På Tisdag
Men det ska nog gå bra ändå hoppas jag, ska bli klart intressant att se hur bilen står sig om man jämför förra årets tider. Jag hade ju inte bilen färdig vid premiären på rädden nu i våras _________________ Peter Karlsson |
||
Jag klarar inte av att hålla mig undan. Det var ett bra tag sen jag körde mellan rena koner.
om gaffatejpen håller så blir det filmade åk. |
||
Inte vart på blackstage förr men känns som det skulle kunna vara läge nu , skule va kul och köra lite imon
|
||
Detta borde vara den Statoilmack de pratar om.
|
||
Jag försöker väl då, trots att jag inte är bäst att förklara det mystiska Hisingen När du kommer ur Lundbytunneln så svänger du av mot Eriksbergs köpcentrum och kör förbi deras parkering så att du har den på din högra sida. När du har köpcentrat på höger sida så ser du en Statoilmack rakt fram uppför den lilla backen, passera macken på din vänstra sida. Sen kör du rakt fram så ligger den där planen typ 200meter bakom macken ungefär. Det ligger nån mataffär mitt över gatan från rädden, Bauta livs eller nåt heter den och Säterigatan tror jag att den ligger på planen... Tydligare än så kan nog inte jag förklara i.a.f. _________________ Peter Karlsson |
||
Ser ut som att jag för en gång skull ska ha turen att vara "ledig" när det är drar ihop sig till roligheter!
Vi ses där! |
||
Typiskt!!!
Har arbetat som en idiot för att få bilen klar,men hinner inte ändå... Men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen och till söndag skall jag allt få bilen klar. Niklas: Ser fram emot film från "onboard-kameran" på miatan, om du får det att funka. _________________ Mikael Persson |
||
Jag kom inte in på Blackrace sida tidigare men nu gjorde jag det och då såg jag att det kanske är något på gång Hoppas bara att allt går i lås och att det verkligen blir något _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
||
Inför träffar 2004-08-06 'Blackstage' i Göteborg | 3066 besök totalt |