Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (4436 totalt) |
Norrköping Go-cart 040826
Vi tänkte samla ihop oss igen för att prova på banan i Norrköping. Jag personligen har aldrig testat den, men det sägs att den skall vara bra. Dagen vi hade tänkt oss är torsdagen den 26-aug kl. 18:30 Kan väl bli lagom att åka runt 18:00 från Linköping för som som kommer därifrån. Vi får ringa och kolla att banan har öppet och att det inte är något annat. Kan någon ta på sig det ansvaret? Klas är ju en hejare på att boka go-cart tider. Någon som vet något nummer dit eller vad banan heter? Hoppas att vi blir ett gäng som kan tampas, men som vanligt så kör vi bara för att det är skoj. ![]() _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||
Jag följer gärna med!
![]() ![]() ![]() Mvh Mangan, lägger dock en brask-lapp om jobbet har hittat på nåt dumt att lägga på det datumet under min semester... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Jag har pratat med Raceland. På torsdag har de ev. en bokning 18-19:30 därefter drop-in. De kan meddela status på bokningen i morgon.
På onsdag är vi välkomna mellan 18 och 19. Prognosen säger ostadigt väder på onsdag, växlande molnighet på torsdag. Solen går dock ner 20:14 så det kanske blir lite skumt och kyligt om vi börjar köra 19:30. Är det någon som vill ta beslut? _________________ /Klas Pihl |
||||||
Halloj! Jag håller en slant på sent och torrt före tidigt och blött. Det finns belysning på banan om det skulle bli väldigt sent... Inte för att jag vet om de använder lyset för hyrkart iofs. Hur som haver så kommer jag oavsett när det blir, det behövs ju någon som åker sist också. Skulle kunna erbjuda korvgrillning (med tillhörande överdrifter och glorifieringar av den egna prestationen på gokartbanan) i nära anslutning till banan efteråt men blir det sent så blir det nog lite mörkt och kallt att stå och grilla korv ute... /Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||||
Det vore kanon, för jag skulle gärna vilja prova hans RC. Kan det gå för sig tror du? ![]() _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||
Skulle tro att det är tveksamt om han är så pigg på att låna ut bilen..men kanske han mjuknar om han får provköra lotusen vad vet jag..kan inget lova såklart ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
hehe...jag förstår. Ingen fara på taket! _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||
Vi är välkomna 18:30 på torsdag den 26:e.
Trevligt förslag med samkväm. Ska vi arrangera samåkning från Linköping? Vilka kan vara med? Lasse Erik Magnus Rune Pelle Klas _________________ /Klas Pihl |
||||||
Å jag kan inte vara med!
![]() För jag ska åka till Knutan på Torsdag för att köra racing under helgen! ![]() Var tvungen att säga det. ![]() |
||||||
Får jag paxa en plats i Foorden? Kan jag tråckla mig in i en Exige/Elise med hjälm på borde det gå i en Focus också.
PS. Jag gick ett varv på banan idag och luktade, kände och smakade på omgivningarna. Känner nu till varenda ojämnhet och oljefläck. DS. _________________ /Klas Pihl |
||||||
Klas - okej, det ska välan funka. Men jag tror att det kan bli en kortare människa som får åka bakom dig...
![]() ![]() kotten - Duger det inte med Fård Ficus? ![]() Två platser kvar i Fårrden! ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (4436 totalt) |