| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2024-07-14 FORD CLUB SWEDEN's banträff på Gelleråsen Arena, söndagen den 14:e juli!
|
1 besök senaste veckan (551 totalt) |
|
2024-07-14 FORD CLUB SWEDEN's banträff på Gelleråsen Arena,
Tusen tack alla rejsaianer som var med igår på Gelleråsen och vågade trotsa de motstridiga värleksrapporter som gick att frambringa
Vi räknade ihop 21 fordon på banan under dagen varav 11 här från rejsa
Inledande lite duggregn innan det vid lunch hade torkat upp och solen kom fram vilket gav mååååga varv i torrt. Klanderfritt ute på banan och bara glada miner, alltid lika kul som som arrangör Tack till Magnus Thomé som dyker upp som gubben i lådan med sprudlande entusiasm, visar spårval och erbjuder medåkning samt går ett varv i depån och pratar bil och annat innan han åker hem med ett leende
Brandt Bil som är en av Ford Club Swedens samarbetspartners hade med sig bla en Mustang Dark Horse som vi hoppas blir ett vanligt inslag på trackdaysen i Sverige. Äntligen en konkurenskraftig Ford på banan sa vissa
Och till sist hoppas jag ni tyckte att det var väl spenderade kronor kontra bantid, föreningslivet när det är som bäst
Snyggt kört! På återseende
|
||
|
Det var länge sen jag körde så många varv på en banträff
Superkul att åka med några varv i Mustang Dark Horse (skrev lite kort om det i min biltråd också) Imponerande bil! _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re:
Mest varv per krona har blivit lite av vårtat signum
Kul att höra om Dark Horse, för en annan fordnörd som mig själv är det bra
|
||
|
Re:
Imponerande |
||
|
Re:
Tack själv. RS3an pinnade på bra på bananoch var ett nöje att se från huvudposteringen
|
||
|
Tack för ett trevligt arrangemang! Vi hade ganska tur med vädret också med tanke på hur det såg ut tidigare under veckan.
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||
|
Re:
Tack själv och kul att det blev en kanondag! Den portionen tur tror jag räddade mycket så till nästa år får vi hitta nått sätt nå vädergudarna i god tid innan så vi fyller körpassen
|
||
![]() |
Eftersnack
2024-07-14 FORD CLUB SWEDEN's banträff på Gelleråsen Arena, söndagen den 14:e juli!
|
1 besök senaste veckan (551 totalt) |