Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1382 besök totalt |
I kväll är det del 1 av Racing Bars 10-års jubileum på restaurang Undici på Sturegatan 22 i Stockholm. Alla som gillar att snacka racing är välkomna.
Så skriver Svartamasken på www.svartamasken.com: Datum: 2004-10-28 10:13 Namn: Svarta Masken Nu börjar uppladdningen inför kvällens Racing Bar. Ryktet säger att det kommer en hel del folk: - Gamla STCC-profiler - Nya stjärnskott inom racing - RB-veteraner som varit med under alla 10 åren. Här ska nämnas Mats Lundqvist som f ö var ende närvarande deltagaren när RB firade 1 år, då resten var på julbord. Därför arrangeras RB aldrig i december. - Bilhandlare - SE-Eddie har återvänt efter att ha firat 50-årsdagen i förra veckan på okänd ort - Medlemmar ur KAK, Porscheklubben m fl entusiastklubbar. - Festprissar som gillar motorsport. Det är bara att slinka in - vi finns i baren till vänster samt i matsalen. Själv har jag "gående bord" och ser till att alla trivs Hjärtligt välkommen till en trevlig kväll. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||
|
||
Kan trösta dig med att jag kom hem nu ![]() ![]() |
||
Trevligt var det helt klart! Ni som inte var där missade även Maskens Tal Till Församlingen, men chansen lär väl återkomma på del 2 av detta eminenta evenemang.
![]() ![]() Fredrik, lite OT, men fick du tag på de attiraljer som krävdes för att husfriden skulle bestå över helgen...? ![]() |
||
Saxat från svartamasken.com (och ja, det är mitt eget inlägg som jag givetvis inte vill undanhålla er)
Datum: 2004-10-29 02:45 Namn: Lars ort: HQ Så där ja, då var del ett av tioårsjubileet avklarat (åtminstone för min del). Kamikaze-Åke, KAK-Eriik, Per G, Peter G, Mats 1(!), Lunkan förstås, Selim, Rally-Harry, Fredrik Sköghag, SE-Eddie, Totte, Krigsman, Ranald MacLean, Raine Wermelin , Joakim Roman och många, många fler. Mycket snack, mycket sk-t snack och mycket allmänt snack som vanligt. Bankmannen Friberg, SM, SE-Eddie och övertecknad förflyttade givetvis verksamheten vidare, närmast till RIiche, där vi inte hörde vad vi sa. Men det var i allra högsta grad treviigt ändå. Antal lyckade värvingar till RBC: 3 Antal misslyckade: Don't mentionn it.......... Fegisar!!!!!!!!!!!!!!!!! Sammanfatningsvis: Kul, osannolikt och in all: ett tvärsnitt av lögner, halvsanningar och krass verklighet dvs the esscence of true racing. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||
Jadå ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1382 besök totalt |