Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2421 besök totalt |
2005-06-19 PCS Slalom malmby
Här kommer det lite bilder från ett soligt Malmby. Begriper inte att det där med slalom ska vara så svårt ![]() Åk ett: Något trevande tog i förmycket på några ställen o för lite på andra. Åk två: Tog i för kung o fosterland med några rejäla brehäng som resultat ![]() ![]() Åk tre: Försökte att åka rakt på konerna skippa sladdarna o köra lugnt= min bästa tid. Varför kan man inte köra så från början ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Här lite mer bilder från slalomen i malmby ( Tack till fredrik c som tog hand om min kamera)
oops! en katt bland hermelinerna ![]() Peter laddar på ![]() Här tar jag å värmer lite ![]() My man bosse in action ![]() En 964 turbo ![]() Kan det vara helena? ![]() Gorgios laddar för fullt ![]() Den nya modellen kombitargacabcupe ![]() En 996 turbo med gött ljud ![]() En gåta att kamera mannen han ta en bild ![]() En välvårdad bjuty ![]() The man him self ![]() ![]() En carerra c4 tiptronic som kördes fort ![]() Go bosse Go ![]() ![]() Här är habbe i full kareta ![]() o vad den går den där 914 ![]() Fredrik c sparar inte på krutet ![]() ![]() Ja det var allt för mig denna soliga dag på malmby _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2421 besök totalt |