Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: tomkaross E30
922 besök totalt
JohnC
Jönköping
Här sen Sep 2004

Trådstartare

Efter helgens fadäs så är det dags att sondera terrängen efter en tomkaross E30 för att sätta in alla mina delar i. Har du en kaross med bärarmar och annat väsentligt så hör av dig. Känner du ngn som vill bli av med ngt avsomnat E30 projekt så ge mitt nummer

0708 41 66 63

Bilen blir en ny tävlingsbil

Porsche 996 GT3 Cup 2004
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005

2 eller 4 dörrars?

bmw 530D Touring -10
Citera
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002

2-dörrars utan taklucka är väl det självklara valet?

Lider verkligen med dig John

Jönköping
Här sen Sep 2004

Trådstartare
Japp 2 dörrars och helst utan taklucka även om det inte är ett absoult krav, det sparar dock en hel del arbete Jag har fått ett par olika uppslag men har ingen panik då jag inte tänker köra mer den här säsongen untan börjar bygga i slutet på september. Det optimala är att hitta en kaross med vagnbok men där krävs det tur och det har jag haft lite begränsat med den sista tiden. Vadå jag bitter....nääää..

Porsche 996 GT3 Cup 2004
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004

JohnC skrev:
Japp 2 dörrars och helst utan taklucka även om det inte är ett absoult krav, det sparar dock en hel del arbete Jag har fått ett par olika uppslag men har ingen panik då jag inte tänker köra mer den här säsongen untan börjar bygga i slutet på september. Det optimala är att hitta en kaross med vagnbok men där krävs det tur och det har jag haft lite begränsat med den sista tiden. Vadå jag bitter....nääää..

Du vet ju vart det står en färdig med vagnbok....den har dessutom lite extra lyxutrustning som motor och lite annat smått och gott....

Racern:
Citera
SÄLJES
922 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande