Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 6012 besök totalt |
Re: behöver data bilder på nurburgring klistermärket!
Snyggt! Äntligen nån som tatuerar något meningsfullt! ![]() _________________ Fredrik Nyblad Har just nu: Austin Cooper -67 Jeep Cherokee -95 Har plågat på bana: Mini Cooper S -04 Porsche 944 TURBO -86 www.klassiker.nu |
||||||
Scannat klistermärke: ![]() _________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||||
Vi har bott några gånger hos "vår familj" i Adenau tillsammans med en tjej från Skåne som tatuerat in Ringen på ena smalbenet. Intill Ringenloggan finns ett rakt streck, det var tydligen en dragstrip någonstans. ![]() Helt galen på att köra hoj är hon också... I år när hon åkte hem bestod hojen av mer silvertejp än av något annat material... ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Eftersom alla vet att man tatuerar den på vänster bröst, vid hjärtat? ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Tänk bara på att tatuera märket (underbar idé förresten!) på rätt håll så att du inte vrider det felvänt, har diskuterats mycket det här med hur Ringen-märket skall placeras rent rotationsmässigt.
_________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Exakt den jag behövde Andreas!
![]() jag ska tatuera in den på underarmen, och den ska vara så att dom andra ser den.. Om ni hänger me... så det är vell bara o ta den skannade bilden o vände den så att andra ser den?? vet inte riktigt hur jag ska förklara ![]() men nån kanske förstår ![]() mvh tim _________________ Tim Strindeborg Bmw M Coupe! |
||||||
den dan Lennart J vinner irace f1 ska ja åxå ha https://rejsa.nu/forum/images/avatar
![]() sen hoppas jag att armco räkningarna dalar i framtiden så ja har råd att betala tatueriingen vitt,såsom regeringen påbjuder.. ps:enligt ryktena har de riktigt riktiga ringen veteranerna inte plats för nåra tatueringar pga av alla massiva ärr från hemsk spektakulära krasher! _________________ Robert Kinderwall pugge rc Btg 8:48 |
||||||
Kan kanske vara Erika från Malmö? Hon har egen lastbil (typ stor) med ringenloggan i guld över hela det blåa skåpet. Brukar köra hoj på ringen med ett gäng från malmö... Tuff liten brud det där ![]() |
||||||
Ja, du har alldeles rätt, här är hon och dottern precis på väg att bege sig iväg hemåt och i bakgrunden byter rejsianen Johan B, blixten, om till r-däck. ![]() ![]() Ursäkta mig för viss urspårning... ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Hon har ju kört ut grejjer till mig flera gånger. Small world. _________________ Daniel Steiner |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 6012 besök totalt |