Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
799 besök totalt |
Cart LIVE
Eurosport har ändrat sig och kör CART LIVE istället för i eftersändning som dom hade tänkt sig först.... ![]() Suveränt med LIVE tidtagningen osså kör jag med Amerikanska kommentatorerna med över LIVERadion (iofs mest för att jag bara kommer åt tyska eurosport ![]() Tracy verkar verkligen ha fått fart i år ![]() |
||
Behållningen av loppet var som vanligt kameran placerad inuti Tracys hjälm. Jag zappade mellan CART och IRL, tyvärr var väl inget av loppen någon höjdare...
![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Angående kameror så såg jag att de hade kamera på hjlmen i speedway också - kul vinkel. I motocross är det riktigt kul att se, ser helt vansinnigt ut, för att inte tala om roadracing. Kameravinklar gör mycket.
![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Jag är normalt inte så road av IRL, det känns lie EPA med ljud som påminner om JTCC
![]() ![]() Jobbig helg, Le Mans, F1, CART, IRL och sen lite rallykross ![]() JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
Du tänker på Sam Hornish Jr, mästare i IRL de två senaste åren. Jo, han var faktiskt loppets behållning. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
799 besök totalt |