Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Opel Vectra 2.2 -01
1958 besök totalt
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
S: Opel Vectra 2.2 -01

Dags att sälja min bruksbil då jag köpt nyare. Bilder finns i blocketannonsen

Motorn är likadan som den som sitter i speedstern. Kamkedja och billig i drift

http://www.blocket.se/vi/10775822.htm?ca=11_s

Bilen är i fint skick och servade oftare än vad serviceboken anger samt endast på märkesverkstad

"Kör mest men inte snabbast"

Kommentera gärna
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Ingen som behöver en fin och välskött bruksbil

Kommentera gärna
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Men Jonas då!
Minst en vecka mellan uppningar är kutym.

Anders Bisting
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Nu har det gått mer än en vecka

Ingen som ens vill komma med ett bud . Bilen är i fint skick och endast två ägare sen ny. Släpper den billigt

Kommentera gärna
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002

hello.. lite intressant!.. vet du hur mkt den får dra (släpvagnsvikt b-kort)?
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Bilen får dra 1390 eftersom det är tjänstevikten. BIlen i sig får dra 1500. Borde gå att väga upp den till närmare 1500kg om man kunna dra lite mer. Har dragit kadett gsi på släp två ggr och det fungerade bra. Minns att förbrukningen var 0.94 hem från mantorp

Kommentera gärna
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002

Re:

Jonas Jonsson skrev:
Bilen får dra 1390 eftersom det är tjänstevikten. BIlen i sig får dra 1500. Borde gå att väga upp den till närmare 1500kg om man kunna dra lite mer. Har dragit kadett gsi på släp två ggr och det fungerade bra. Minns att förbrukningen var 0.94 hem från mantorp

ok! tack för det.. återkommer framåt helgen.. kanske man kan komma och kika på den då?
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Går alldeles utmärkt. Ska mecka med banbilen och den där står på samma ställe iaf. Slå gärna en signal på 070-4748669 eller 08-6801176 så kan jag berätta lite innan om bilen om du vill.

Kommentera gärna
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Var du sugen att titta på bilen eller? Åker bort på onsdag nästa vecka då OSC ställer ut under elmia men fram tills dess går det bra att titta på den

Kommentera gärna
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002

Re:

Jonas Jonsson skrev:
Var du sugen att titta på bilen eller? Åker bort på onsdag nästa vecka då OSC ställer ut under elmia men fram tills dess går det bra att titta på den

Hej, måste tyvärr meddela att vi ej kommer och kikar på bilen.. tyckte själv att detta såg ut att vara en mkt mkt intressant och prisvärd bil.. ! (kikar lite på bilar åt far o mor föräldrarna,..)
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Re:

Peter Eklöf skrev:
Jonas Jonsson skrev:

Hej, måste tyvärr meddela att vi ej kommer och kikar på bilen.. tyckte själv att detta såg ut att vara en mkt mkt intressant och prisvärd bil.. ! (kikar lite på bilar åt far o mor föräldrarna,..)

Synd att höra. Är den inte intressant eller hade ni bara inte tid? Kan ju kolla på den efter elmia om ni vill och annars står den hos mina föräldrar så dom kan nog visa den om ni är intresserade. Är så trött på blocketmaffian som tror sig kunna allt om min bil utan att ha sett den så om någon är seriös och tittar och kan föra en vuxen konversation kommer jag gladeligen sälja bilen billigt

Kommentera gärna
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002

Re:

Jonas Jonsson skrev:
Peter Eklöf skrev:
Jonas Jonsson skrev:

Synd att höra. Är den inte intressant eller hade ni bara inte tid?

Det ska ju stämma för dem bägge.. och tydligen gjorde det inte det.. dvs den föll inte riktigt halva regeringen i smaken..
Citera
Tobbe...
Härnösand/Nordsjön
Här sen Maj 2003

Jag har inget behov av ytterligare en bil men-är det inte lättare att sälja om det finns ett riktpris iaf? Eftersom jag inte har nån som helst pejling på prisbilden på Opel kan ett bra pris vara typ vadsomhelst mellan 20-100 000:-....

Bara en tanke, det finns ju faktiskt folk som tittar mer på priset än vad det är för bilmärke.
(Till skillnad från mig som en gång i tiden gladeligen köpte ett lik bara det var rätt märke-nu har jag vidgat mig till att köpa lik oavsett märke på bakluckan )

Familjebil: Sharan V6 4 motion -04
Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12.
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Re:

Tobbe... skrev:
Jag har inget behov av ytterligare en bil men-är det inte lättare att sälja om det finns ett riktpris iaf? Eftersom jag inte har nån som helst pejling på prisbilden på Opel kan ett bra pris vara typ vadsomhelst mellan 20-100 000:-....

Bara en tanke, det finns ju faktiskt folk som tittar mer på priset än vad det är för bilmärke.
(Till skillnad från mig som en gång i tiden gladeligen köpte ett lik bara det var rätt märke-nu har jag vidgat mig till att köpa lik oavsett märke på bakluckan )

Riktpris är 68000:- men jag tar bud och kan tex sälja den med diverse olika hjul vilket såklart förändrar priset. Bilen är utmärkt som bruksbil och billig i drift. Allt fungerar som det ska

Kommentera gärna
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Kom och köp

Kommentera gärna
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Upp, eventuellt kan en billig rwd Opel tas i inbyte (max 8000:-)

Kommentera gärna
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Inte ens skambud

Kommentera gärna
Citera
Dude