Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1973 besök totalt |
Mail om nytt inlägg saknas!
Jag får de sista dagarna mkt Debug meddelande när jag postar inlägg? Samt att det inte kommer några email när det kommer in nya inlägg på de trådar jag bevakar? Händer det er också? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Re: Mail om nytt inlägg saknas!
Ja, jag får inga mail heller när det blir nya inlägg i dom trådar som jag bevakar. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
funkade inte att lägga in en annons nyss, får ett felmeddelande då också. Kanske hänger ihop
![]() _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||
|
||
DEBUG medelande får jag med, kanske därför folk postar samma sak flera ggr i trådarna.
Fick just följande: DEBUG MODE men meddelandet var framkört. _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Inte helt säker, men det kan vara någon logg-fil eller så som har "gått i taket"... (är ju ingen dataexpert)
Tror säkert Magnus fixar till det så snart som möjligt... ![]() |
||
Förut var iaf phpBB såpass känsligt att det räckte med att någon med korrupt mailadress bevakade en tråd för att det skulle bli Debug och att inga bevakningsmail gick ut.
Tror inte att det är så nu iofs, för jag fick felmeddelande när jag skickade PM, kom jag på. Men det hamnade i utkorgen iaf. Direkt efter skicka:
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
Mailservern spårar ur ibland och om någon då har mailbevakning på en tråd så får alla det här felmedelandet i den tråden. Det räcker att starta om burken/mailservern så funkar det som det ska. Lite trist men jag vet inte vad det är som kraschar i mailservern i de här lägena...
_________________ ![]() |
||
Re:
Menar du att jag bara skall starta om min dator så skall det fungera? För det har ju varit under ett par dagar nu, och datorn släcks med mig varje kväll ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1973 besök totalt |