| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD
|
1249 besök totalt |
|
SÅLD
BMW 320i -85 (2.5 24V Turbo ic) SÅLD - M50B25 med garret gt37 och DTA p8pro inspr. Osv.. - Getrag 260 med sachs ..618 koppling och visco spärr i axeln. - E36 286mm frambromsar. - BBS RS 8.5"/9.5"x16" med 205/45 o. 225/40 - Jamex fjädrar o. Spax 28x justerbara dämppare. - Rieger infinity framspoiler och "äldre" M-technic bakspoiler. - Sparco "rev" stolar och rally ratt.. - osv, osv.. "old school-Sleeper" BMW E30 med modern teknik. Besiktad som den är för några veckor sedan, bänkad efter det till 470hp/580Nm och det finns mer att ta om man så vill! Med lite besvär 10 sek sleeper på 402m... eller med lite förbättrat chassi en killer på banan!!! 13800_ (~125000 sek.) Jag kan tänka mig att lämna med tex. stolarna, DTA isprutningen, o.dyl och då krediteras något för dessa. OBS! BILEN ÄR FINSK-REGISTRERAD OCH BESIKTAD SOM DEN ÄR! FINNS I FINLAND dvs. besiktad och godkänd i EU land, importera till Sverige och regga in den som den är!
SÅLD _________________ Mats Blomström <>-<>-<>-<>-<> BMW 320d touring -13 Porsche 944 -86 Buell xb9r -03 Chimo Cobra ~82 Marin san rafael ~98 Fötter -70 |
||||
|
|
||||
|
Re:
Tyvär är jag inte helt säker, men såvitt jag har förstått så borde det gå eftersom den är godkänd och registrerad i ett EU land. Kanske någon som har importerat kan bekräfta om det går och hur det går till. _________________ Mats Blomström <>-<>-<>-<>-<> BMW 320d touring -13 Porsche 944 -86 Buell xb9r -03 Chimo Cobra ~82 Marin san rafael ~98 Fötter -70 |
||||
|
Re:
Det är väll snarare så att bilmodeller som är registrerade i EU land får tas in och reggas i Svea som dom är, inte enskilda ombygda bilar. Vill minnas att det har varit disskusion på detta förut då det mer eller mindre var omöjligt att få in en seven i landet. |
||||
![]() |
SÄLJES
SÅLD
|
1249 besök totalt |