| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2st grafikkort XFX 7800GT
|
949 besök totalt |
|
S: 2st grafikkort XFX 7800GT
Hej! Säljer mina två XFX 7800GT. Specifikation (korten är överklockade från tillverkaren): Core: 450 MHz (org. 400 MHz) Minne: 1050 MHz (org. 1000 MHz) Korten fungerar perfekt för rejssim-spelande (GTR2, LFS, rFactor mfl)! De kan tillsammans köras i SLi-läge (om ditt moderkort stödjer det). OBS! Korten är av typen PCI-Express, kontrollera att ditt moderkort har det. Pris: 700 kr/st eller 1200 kr för båda. Nuvarande nypris: ca 2000 kr/st Finns i Växjö, kan skickas om köparen betalar frakten. Ursäkta om jag borde lagt denna i Köp&Sälj, men eftersom det är dataprylar och folket i detta sub-forum är de med intresse av detta så lägger jag den här. Flytta den om jag är fel ute. _________________ Henrik Rosén |
||
|
_________________ /Anton Lillsund |
||
|
Re:
Umph! sorry mates... det var inte så att jag skulle "uppa" annonsen. var snarare bara så att jag ville sätta ett lägre pris. borde kanske ha editerat mitt första inlägg istället. _________________ Henrik Rosén |
||
|
Re:
om jag inte missminner mig så köpte jag det ena i Feb 2006. Så knappt två år sedan. Det andra köpte jag för drygt ett år sedan, tror det var oktober-november 2006. Korten sålda! _________________ Henrik Rosén |
||
![]() |
SÄLJES
S: 2st grafikkort XFX 7800GT
|
949 besök totalt |

