| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Vector FX2 g-mätare, julklapps tips!
|
947 besök totalt |
|
S: Vector FX2 g-mätare, julklapps tips!
En ny Vector Fx2 i kartong, jämförbar med Gtech. Mäter acceleration 0-100,0-401m hk, och mycket mer, även sidoacceleration. Finns även logg med överföringsmöjligheter till pc. Kul pryl för att mäta prestanda på acc-broms samt kurvgrepp, klarar upp till 2,0 G. För mer info. http://www.beltronicspro.com/fx.html gtech , g-tech , ap-22 , gmätare , accmätare , Pris: 1000 kronor Tommie 070-4218866 _________________ Tommie Ibert Såld Dax rush Hayabusa |
||||
|
Hur funkar en sån här?
Mäter den allting av sig själv eller måste den kopplas in en massa förrutom stöm då såklart? Hur exakta är dessa? Helt klart en intressant julklapp till sig själv. edit: hur kan den mäta hk? låter ju omöjligt då mätaren inte har ngn aning om bilens vikt, luftmotstånd osv. _________________ /David Johansson |
||||
|
Re:
Se sidan 20 http://www.beltronics.com/manuals/gx
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Vector FX2 g-mätare, julklapps tips!
|
947 besök totalt |

